Terug naar overzicht
Hey Shari,Wij zijn ook naar domein Terassel in Meise gaan kijken.We waren er nog nooit geweest (met de auto passeren we er wel geregeld)en de ontvangst was zeer vriendelijk, niets op aan te merken.Wij vonden het een gezellige zaal, maar aan de kleine kant.Er kan maximum 100 personen aan tafel gezet worden en dan heb je geen dansvloer.Na het diner worden dan tafels weggehaald om een dansvloer te bekomen.Wij zullen ongeveer met 120-130 personen zijn, dus dit was voor ons geen optie.Hoe ze dus exact werken qua forfait voor drank en eten weet ik niet...Hopelijk kan deze informatie je toch al een beetje helpen.Groetjes,Carolinehttp://stijnencaroline.bruiloftsite.nl
Hoi Shari, heb je ondertussen al wat meer info verkregen over domein terassel? we zijn ook heel erg geinteresseerd in die locatie. dus als je al wat meer weet over prijzen ect hoor ik het graag danku!! groetjes sanne
Hey! Ondertussen zijn wij getrouwd, maar niet in de terassel, mooie locatie van buiten maar niet langs binnen... Ik dacht dat het eerder iets met hoge plafonds, veel wit,... ging zijn maar het is eerder een donkere bedoening en straalt het geen klasse uit. Ook was de prijs een stuk hoger dan de andere zalen die we bekeken hebben . Wij zijn getrouwd in De Venkel in Kortenberg, een aanrader en een prachtige zaal, wel vooor max 100 personen. Groetjes