Terug naar overzicht
hey Tania,wij trouwen 15 mei. Ik zat met dezelfde vraag, dus heb ik naar de winkel van kostuums gebeld (De Vos in Lennik). Die zeiden me dat ik gerust nog even mocht wachten. Als we eind november voor zijn kostuum gingen kijken, dan was dit nog goed op tijd. Groetjes, Evi
Dag Tania,je hebt inderdaad meer tijd om het kostuum van de bruidegom te kiezen. Dit gaat meestal een pak sneller, tenzij je ook alles op maat laat maken natuurlijk.Wij hebben daar geluk in gehad. Een winkel in onze buurt die deed een uitverkoop omdat hij ging verhuizen naar een groter pand. Mijn vriend heeft daar zijn droomkostuum gezien en ze hadden het nog net in zijn maat. Daardoor hebben wij het aan de helft van de prijs kunnen kopen!Ik zou gewoon aanraden om je vriend wat te laten rondkijken, surfen op het net om te weten wat hij effectief wilt. En wie weet vinden jullie zo snel een kostuum. Anderzijds, als het dan nog een paar maanden duurt eer hij zijn goesting vindt, dan is het ook geen ramp hé.Groeten,Eva10/10/'09
Zalig he Tania! Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd en we zijn begin juli voor mijn vriend zijn costuum gaan kijken. Als je een costuum wilt laten maken moet je waarschijnlijk wat vroeger beginnen met deze zoektocht.
ja echt wel zalig :)dank je voor de vele reacties we zullen dan maar wachten tot december ofzo.hij moet eerst maar zien wat hij graag wil:)hj is er nog moeilijker in, in iets uittekiezen dan ikzelf:)mannen he :)