Nu Online
Momenteel zijn er 559 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mail goede herder

26-8-2009 21:59:22
Ik wou even vragen wat jullie van dit mailtje denken.
Mijn vriend twijfelt of hij een traditionele viering wil of een viering met de goede herder of rent a priest.
Ik heb de goede herder gemaild voor info en hij heeft me meerdere keren proberen te bellen maar ik was niet te bereiken. Nu heb ik hem een mail gestuurd waarin staat dat we twijfelen en dat ik hem contacteer als we beslist hebben.
Dit was zijn antwoord:
1ste mail: OK ik verwijder hier alles
Mijn antwoord hierop: Mag ik u contacteren als we beslist hebben?
zijn antwoord: OK. Dan doe je maar een nieuwe aanvraag zoals je het "vroeger" deed. Hopelijk zijn er dan nog voorgangers beschikbaar!

Bij mij komt dit heel grof over.... Of ben ik mis?

Groetjes

Jessica

Jessica

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1266

Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik26-8-2009 22:18:54

Hey,
Het lijkt inderdaad wel grof, misschien had hij een slechte dag ofzo... Hij had wss jullie dag al als geboekt gezien...
Je bent mss niet de enige die afzegt vandaag... Ik heb alleen goede ervaringen met de goede herder!
Laat je vriend er even over nadenken en beslis dan terug met wie je het wil doen!

Groetjes,
Stephanie

Jessica

Meld misbruik26-8-2009 22:29:52

Ik heb gemaild naar de goede herder en bij deze is het recht gezet.

Groetjs

Jessica

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik27-8-2009 8:30:43

Hey Jessica,

Blij dat het rechtgezet is. Zal zijn manier van formuleren zijn zeker... Wij waren ook aan het twijfelen, ik stuurde hetzelfde antwoord als jij en kreeg hetzelfde antwoord terug!
Wij hebben toch beslist voor de kerk omdat de gasten anders te veel over en weer zouden moeten rijden.

Jessica

Meld misbruik27-8-2009 10:57:50

Hey Stephanie

Ja ik heb mijn twijfels nu wel hoor. Rent a priest waren veel vriendelijker.
Het is idd wel zo dat de gasten meer heen en weer moeten rijden.
Mijn voorkeur gaat uit naar deze viering omdat ik geen zin heb om me te gaan verantwoorden bij de priester waarom we voor elkaar kiezen. Dat wringt gewoon bij mij.

Groetjes

Jessica

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik27-8-2009 11:52:22

Wij hebben onze viering gedaan met de mensen van de goede herder en ik kan alleen maar zeggen dat wij supercontent waren met onze beslissing!! Ik zou het zo overdoen en zeker mer dezelfde mensen. Wij hadden priester Johan en die was enorm tof!!
Onze viering was speciaal, uniek , soms met een vleugje humor maar vooral... Wij hebben het als "ongelooflijk fijn" ervaren.
Niets dan complimenten voor deze mensen. En het is zeker niet grof bedoeld van hen! Zeker weten!!!
Groetjes,
Patricia

Ilse
14-8-2009
 Meld misbruik27-8-2009 16:58:51

Hallo Jessica,

Wij hebben 13 dagen geleden onze viering met Goede Herder Johan gedaan en we waren echt enorm tevreden! Niks dan positieve reacties van de aanwezigen. De viering was superromantisch, persoonlijk en uniek. Iets wat wij en de genodigden ons nog lang zullen herinneren.

Groetjes,
Ilse

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik27-8-2009 17:50:08

Hey Jessica,

Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Die verantwoording bij de priester valt echt wel mee naar horen zeggen. Bij ons houden ze drie gesprekken om je te leren kennen om zo de viering persoonlijker te maken. Ik kijk er zelfs naar uit omdat mijn verloofde niet echt een prater is (kan het beter op papier zetten) en ik verwacht dat er wel verrassende dingen uit zullen komen. :) Doorvragen doen ze naar het schijnt niet, maar hangt wss af van priester tot priester. Wij hebben een diaken trouwens. Over Johan heb ik al heel wat goede dingen gehoord (het was van hem dat ik de mail terugkreeg). Naar het schijnt maken zij het persoonlijker dan Rent a Priest. Maar het is zoals ik zei, jij beslist waar jij je goed bij voelt.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info