Nu Online
Momenteel zijn er 488 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek kerk

27-8-2009 9:12:40
hallo

Ik ben op zoek naar een aantal mooie liedjes voor tijdens de misviering. Liefst liedjes met een mooie betekenis.
Aangezien we afwisselend met liedjes gespeeld op piano en op cd werken, zouden er ook een aantal nummers op piano (zonder zang) moeten kunnen gespeeld worden. Dit mogen natuurlijk gewone liedjes zijn, maar enkel de tekst zal dan niet worden gezongen.

groetjes
Vanessa

Vanessa
24-10-2021
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 458

Danielle
3-10-2009
 Meld misbruik27-8-2009 9:50:30

Dag Vanessa,

onze nummers worden live gebracht door Serge + zangeres. Na onze luistersessie wordt onze lijst definitief opgesteld.
Hierbij onze keuze:
Jeff Buckley – Halleluia
Grant Lee Buffalo – Fuzzy
Axelle Red – Parce que c’est toi
Faith Hill – There You’ll Be
Phill Collins – Against All Odds
Shania Twain – From This Moment
LeAnn Rimes – I Need You
Kelly Family – I Will Be Your Bride
Guns N’Roses – November Rain
Maria McKee – Show Me Heaven
White Lion – Till death Do Us Part
Dolly Parton – You are
Razorlight – Wire to Wire

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik27-8-2009 10:36:10

Wij hebben o.a. Have I told you lately van Rod Steward in onze viering gebruikt en Declaracion de amor van de Dinky Toys (= uittredelied).

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik27-8-2009 13:13:11

Wij hadden: Alegría als intredelied, Hier bij jou (van Clouseau, leek over mijn man te gaan :-) en Walk on water (rustige versie) als communielied, Have a little faith in me (keiveel mensen weenden toen...), Angels (Robbie Williams) en 'Jij bent de zon, jij bent de zee' als uittredelied (toen werd er veel gelachen). Allemaal gezongen door zangeres met synthesizer begeleid. Hopelijk ben je er iets mee.
veel plezier met het zoeken!

Valerie
Bijna 2 maand getrouwd

Ilse
14-8-2009
 Meld misbruik27-8-2009 16:55:03

Hallo Vanessa,

Wij hadden Anouk met Our Own Love, Bruce Springsteen met If I Should Fall Behind, Marco Borsato met Ik Hoor Bij Jou en UB40 met Can't Help Falling In Love. Ook een mooi nummer is Worship van Clouseau. Dit was onze openingsdans. De tekst is heel erg mooi.

Groetjes,
Ilse
13 dagen getrouwd

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik27-8-2009 20:02:53

Wij hadden;

It is you van Dana Glover (shrek)
Beautiful in my eyes van Joshua Kadison
Up where we belong van Joe Cocker en Jennifer Warnes
All for love van Brian adams, sting en rod stewart
en als laatste Say a little prayer van Aritha Franklin

Was heel schoon. Ook heel "gepaste" kerk nummers. Met dat galmke in de kerk heel schoon.

groetjes, Carolina

Tine
28-8-2010
 Meld misbruik28-8-2009 11:34:43

Hey,

Ik heb al vaak 'Valse d'Amélie' (Yan Tiersen) moeten spelen op piano in trouwmissen. Heel mooi en lang genoeg zodat heel de suite erop kan binnenkomen.

An
10-10-2009
 Meld misbruik30-8-2009 20:23:22

wij hebben allemaal klassieke muziek genomen. niets gezongen dus. we gingen dit eerst laten spelen door iemand maar dit kon niet doorgaan. het zal dus gewoon op cd zijn.

Enkele van onze liedjes zijn:

bij het binnenkomen hebben we J. Pachelbel Canon in D.

voor het buitengaan: E. Mendelssohn - Bartholdy "huwelijksmars"

tijdens de viering zelf:
- F. Liszt Liebestraum n2 in As
- E. Satie Gymnopédie n1µ
- ave maria
- Mozart - Laudate Dominum
- J.S. Bach Suite n3 "Air"

Hopelijk heb ik je hiermee iets kunnen verder helpen.

Groetjes,
An (10/10/09)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...