Terug naar overzicht
Dag Vanessa,onze nummers worden live gebracht door Serge + zangeres. Na onze luistersessie wordt onze lijst definitief opgesteld.Hierbij onze keuze:Jeff Buckley – HalleluiaGrant Lee Buffalo – FuzzyAxelle Red – Parce que c’est toiFaith Hill – There You’ll BePhill Collins – Against All OddsShania Twain – From This MomentLeAnn Rimes – I Need YouKelly Family – I Will Be Your BrideGuns N’Roses – November RainMaria McKee – Show Me HeavenWhite Lion – Till death Do Us PartDolly Parton – You areRazorlight – Wire to Wire
Wij hebben o.a. Have I told you lately van Rod Steward in onze viering gebruikt en Declaracion de amor van de Dinky Toys (= uittredelied).
Wij hadden: Alegría als intredelied, Hier bij jou (van Clouseau, leek over mijn man te gaan :-) en Walk on water (rustige versie) als communielied, Have a little faith in me (keiveel mensen weenden toen...), Angels (Robbie Williams) en 'Jij bent de zon, jij bent de zee' als uittredelied (toen werd er veel gelachen). Allemaal gezongen door zangeres met synthesizer begeleid. Hopelijk ben je er iets mee.veel plezier met het zoeken!ValerieBijna 2 maand getrouwd
Hallo Vanessa,Wij hadden Anouk met Our Own Love, Bruce Springsteen met If I Should Fall Behind, Marco Borsato met Ik Hoor Bij Jou en UB40 met Can't Help Falling In Love. Ook een mooi nummer is Worship van Clouseau. Dit was onze openingsdans. De tekst is heel erg mooi.Groetjes,Ilse13 dagen getrouwd
Wij hadden;It is you van Dana Glover (shrek)Beautiful in my eyes van Joshua KadisonUp where we belong van Joe Cocker en Jennifer WarnesAll for love van Brian adams, sting en rod stewarten als laatste Say a little prayer van Aritha FranklinWas heel schoon. Ook heel "gepaste" kerk nummers. Met dat galmke in de kerk heel schoon. groetjes, Carolina
Hey,Ik heb al vaak 'Valse d'Amélie' (Yan Tiersen) moeten spelen op piano in trouwmissen. Heel mooi en lang genoeg zodat heel de suite erop kan binnenkomen.
wij hebben allemaal klassieke muziek genomen. niets gezongen dus. we gingen dit eerst laten spelen door iemand maar dit kon niet doorgaan. het zal dus gewoon op cd zijn.Enkele van onze liedjes zijn:bij het binnenkomen hebben we J. Pachelbel Canon in D.voor het buitengaan: E. Mendelssohn - Bartholdy "huwelijksmars"tijdens de viering zelf:- F. Liszt Liebestraum n2 in As- E. Satie Gymnopédie n1µ- ave maria- Mozart - Laudate Dominum- J.S. Bach Suite n3 "Air"Hopelijk heb ik je hiermee iets kunnen verder helpen.Groetjes,An (10/10/09)