Nu Online
Momenteel zijn er 510 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zwaner

27-8-2009 9:56:35
hallo, wij zijn getrouwd op 16 Mei 2009, een hele mooie dag was dit, er word nog over gepraat, nu hebben we het leuke nieuws dat we een derde kindje verwachten en dit op de datum dat mijn man mij ten huwelijk vroeg, namelijk 20April. We zijn echt in de wolken, na een jaar werken en uitgekeken te hebben naar ons huwelijk wordt het nu uitkijken naar ons laatste kindje.
Aan degene dat nog in het huwelijksbootje moeten stappen, GENIET, het is een dagje dat snel voorbij gaat.

heidi

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 341

Ellen

Meld misbruik27-8-2009 10:58:43

Proficiat Heidi!!! Nu zal je terug weten wat te doen, de komst van jullie derde spruit voorbereiden :-)

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik27-8-2009 11:21:15

Van harte proficiat!! Geniet maar van al die mooie momenten!

Groetjes
Katrien

Dorien

Meld misbruik31-8-2009 2:16:29

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...