Terug naar overzicht
Hallo,Wij zijn een kijkje gaan nemen en vonden het veel te duur voorwat het was...Vond het geen Whauw-gevoel hebben omdat ik de prijzen voerdreven vond...Zijn dan maar naar Fede di Oro gereden en daar hebben we onze ontwerpen kunnen laten maken en toen we ze zagen was er meteen het Whauw-gevoel!! Super en voor een schappelijke prijs...Veel plezier en succes.Gr.Tess
Hey TessKan je me een idee geven van de prijzen bij Martine Oversteyns? Ik heb al veel positieve commentaren gelezen over Fede Di Oro maar eerlijk gezegd trekt de collectie die op de website staat me niet echt aan.BedanktTruus
Truus,Prijzen opplakken is moeilijk want gaat vanaf 500€ denk ik (die modelletjes heb ik wel niet gezien) tot ........Ga er gewoon vrijblijvend langs en dan kan je de prijzen aan de ringen zien... zo hebben wij het ook gedaan...Ik wilde veel "bling-bling" en dan zat mijn ring bij haar toch al vanaf 3000€Collega van mij is bij Katrien Cambrée geweest, is mss ook dat genre, meende ik. En ik denk ook iets "goedkoper"!! Het is maar een tip.Veel plezier en succes.Gr.Tess
Hallo TessBedankt! Ik heb eens gekeken op de website van Katrien Cambrée en is inderdaad een beetje in dezelfde stijl.Bedankt voor de tip!GroetjesTruus