Terug naar overzicht
Wij hebben een bus gehuurd uit de jaren '20-'30 bij reizen Lauwers in Boechout. Misschien iets te ver bij de deur. Anders moet je eens op een forum kijken die over oldtimers gaan. Daar is altijd wel iemand die jou meer info kan verschaffen.
Hey, wij huren een bus bij The Londen Ceremony Bus. Zij hebben verschillende bussen en wagens. Komen overal naartoe in Vlaanderen en rekenen pas vanaf eerste aankomstplaats. Dus geen centjes uit te geven om de bus tot bij jullie te laten komen. Zeer vriendelijk team!
hey, wij gaan ook een bus huren bij 'The London Ceremony bus'. zij hebben zo een gele Amerikaanse schoolbus, dat is mss wel leuk.
Hey allemaal,Heel hard bedankt voor jullie tips! Ik heb al contact opgenomen met the london ceremony bus. En ze gingen alle informatie doormailen.groetjes ellen!
http://www.nostalgic-cars.be/ of Luc Pauwels (sint-niklaas) heeft ook een website
Hoi Ellen,Wij zijn vorig jaar getrouwd. Onze auto's huurden we via aniccas in Herentals. www.aniccas.be 'k Zou zeggen:spring er eens binnen (bloemenwinkel). Heel goeie service! Wij huurden onze oldtimer (chrysler uit jaren 30)+ 4 volgwagens bij hen. Onze bruidswagen had panne(lekke band)op weg naar de bruidegom. Erg jammer, maar kan gebeuren. Meneer is dan m'n man gaan ophalen en tot bij mijn ouders gebracht. Intussen werd de bruidswagen hersteld en was netjes op tijd bij mijn ouders thuis. Ook het leggen van de rode lopers en planten werd door hen gedaan. Schitterende afwerking!En allemaal goedkoop in vergelijking met vele anderen!'k Weet niet wanneer je trouwr, maar door hun lage prijzen zijn de wagens nogal eens snel verhuurd...Groetjes Evy395 dagen getrouwd
Hela Evy,Heel hard bedankt voor de goede tip! Ik ga er ook eens contact mee opnemen! groetjes ellen!