Nu Online
Momenteel zijn er 441 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verhuur: oude bus of auto

27-8-2009 10:34:57
Hey allemaal,ik ben nog op zoek naar vervoer, we zijn er nog niet uit wat we precies willen, maar een oude schoolbus lijkt me wel wat, weet iemand waar ik daar voor zou moeten zijn? Of ook waar we moeten zijn voor evt gewoon een auto te huren? Ik ben van regio Turnhout.Alvast bedankt!
groetjes ellen

Ellen
26-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2189

Marc
14-11-2009
 Meld misbruik27-8-2009 16:03:08

Wij hebben een bus gehuurd uit de jaren '20-'30 bij reizen Lauwers in Boechout. Misschien iets te ver bij de deur. Anders moet je eens op een forum kijken die over oldtimers gaan. Daar is altijd wel iemand die jou meer info kan verschaffen.

Evy
27-8-2009
 Meld misbruik27-8-2009 16:39:18

Hey, wij huren een bus bij The Londen Ceremony Bus. Zij hebben verschillende bussen en wagens. Komen overal naartoe in Vlaanderen en rekenen pas vanaf eerste aankomstplaats. Dus geen centjes uit te geven om de bus tot bij jullie te laten komen. Zeer vriendelijk team!

Sara
4-9-2010
 Meld misbruik27-8-2009 17:51:58

hey, wij gaan ook een bus huren bij 'The London Ceremony bus'. zij hebben zo een gele Amerikaanse schoolbus, dat is mss wel leuk.

Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik28-8-2009 9:56:16

Hey allemaal,

Heel hard bedankt voor jullie tips! Ik heb al contact opgenomen met the london ceremony bus. En ze gingen alle informatie doormailen.

groetjes ellen!

evelyn
10-7-2010
 Meld misbruik28-8-2009 16:03:06

http://www.nostalgic-cars.be/

of Luc Pauwels (sint-niklaas) heeft ook een website

evy
1-3-2009
 Meld misbruik31-8-2009 5:17:57

Hoi Ellen,

Wij zijn vorig jaar getrouwd. Onze auto's huurden we via aniccas in Herentals. www.aniccas.be 'k Zou zeggen:spring er eens binnen (bloemenwinkel). Heel goeie service! Wij huurden onze oldtimer (chrysler uit jaren 30)+ 4 volgwagens bij hen. Onze bruidswagen had panne(lekke band)op weg naar de bruidegom. Erg jammer, maar kan gebeuren. Meneer is dan m'n man gaan ophalen en tot bij mijn ouders gebracht. Intussen werd de bruidswagen hersteld en was netjes op tijd bij mijn ouders thuis. Ook het leggen van de rode lopers en planten werd door hen gedaan. Schitterende afwerking!
En allemaal goedkoop in vergelijking met vele anderen!
'k Weet niet wanneer je trouwr, maar door hun lage prijzen zijn de wagens nogal eens snel verhuurd...

Groetjes Evy
395 dagen getrouwd

Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik31-8-2009 10:16:47

Hela Evy,

Heel hard bedankt voor de goede tip! Ik ga er ook eens contact mee opnemen!

groetjes ellen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...