Nu Online
Momenteel zijn er 716 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidshuis Ellen - Bruidskledij Steven

6-10-2005 15:37:39
Hallo

heeft er iemand van jullie ervaring met Bruidshuis Ellen uit Oostburg of bruidskledij Steven uit Torhout?
Zowel positief als negatief.

Alvast bedankt, Sandra

Sandra
20-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1595

leen
4-6-2005
 Meld misbruik6-10-2005 17:03:08

Ik heb enkel ervaring met bruidshuis Ellen en die is enkel positief te noemen! Je hebt er een heel goede service en een massa aan keuze, echt een aanrader!Trouwens ook een heel leuk kader, veel zaken in Belgie kunnen er nog iets van leren! Het is wel aan te raden als je in het weekend gaat een afspraak te maken!x

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik7-10-2005 8:08:42

Hallo Sandra

Een vriendin v mij heeft haar kleed gekocht bij Steven en ze is er supertevreden over !!! had op niets een aanmerking.

Bij bruidshuis Ellen ben ik ook gaan passen en zoals Leen zegt, in België kunnen ze er veel van leren ... Ik ben daar voor het eerst gaan passen en hb alle stijlen mogen aandoen om te zien wat mij stond. Niets was hen teveel dus zeker een aanrader :-)

groetjes

Lien
26/05/06

els

Meld misbruik7-10-2005 11:26:48

Ben ook bij bruidshuis Ellen geweest en zoals hiervoor al gezegd zeker een aanrader. Heb daar zeker 20 kleren aan gehad. Niks is hen te veel. Ze blijven vriendelijk ook al vindt je niet onmiddellijk je gedacht. Als je niet goed weet wat je wil (zoals ik), is het zeker een aanrader. Ik wist wat mij wel en niet paste en wat ik wel en niet mooi ging vinden toen ik buiten kwam en dat heeft mij goed geholpen bij mij verdere zoektocht.

Heel veel Belgische winkels kunnen daar wat van leren hoor.

groetjes,

Els
29-07-2006

sophie
25-8-2012
 Meld misbruik1-7-2011 17:13:40

Anders nog iemand ervaring met bruidshuis Steven (Torhout) of couture Ann (Aalst)
Beide liggen niet echt in elkaars buurt :-) maar ik woon ergens tussen beide, dus voor mij valt de afstand nog best mee

Nefer
6-7-2019
 Meld misbruik15-10-2018 17:05:08

Ik ben dit weekend naar Bruidsmode steven in Torhout geweest. Niets dan lof voor beide dames. Heel vriendelijk en behulpzaam, met een goed oog voor wat bij uw figuur past. De jurken zijn ook schappelijk in prijs. Een absoluut pluspunt voor mij waren de retouches: geen moeite is te veel. Voor het vaste bedrag kon je meteen ook vanalles laten wijzigen aan de jurk (bv andere halslijn, extra versieringen, verplaatsen van de rits, of ipv een rits een vetersluiting,...). Dat kon allemaal. Echt een topservice.
Ik heb ondertussen een jurk gekozen, niet in deze winkel, mar dat was omdat ze net die ene droomjurk voor mij hier niet hadden. Die heb ik gevonden bij Koonings: the wedding palace (Deurne NL). Ook hier waren ze erg vriendelijk, maar de jurken zijn er wel beduidend duurder.

Nefer
6-7-2019
 Meld misbruik17-6-2019 18:09:48

Achteraf gezien heb ik heel veel spijt dat ik mijn jurk niet bij Stevens heb gekocht. Koonings Wedding palace? Wegblijven. Ik heb ondertussen mijn jurk thuis hangen. Maar amai, dat was de nachtmerrie van iedere bruid. Eens he eerste voorschot betaald schoot er van de klantvriendelijke service niets meer over.

De 1ste passessie

1) Ik had een beetje moeite om gepaste lingerie en schoenen te vinden voor onder mijn jurk. Telefonisch had ik contact met de winkel opgenomen. Er was mij toen voorgesteld om te zorgen dat er geheel vrijblijvend een bustier in mijn maat klaar zou liggen voor tijdens de eerste passessie. Voor het geval ik niets mocht vinden. Dat was uiteindelijk niet nodig, ik heb elders lingerie gevonden. Toen ik kwam passen, bleek de lingerie al meteen toegevoegd te zijn aan mijn factuur. Toen heb ik al veel moeite moeten doen om te zorgen dat ik niet gedwongen was de lingerie te betalen.

2) Ik ben een stuk kleiner dan de gemiddelde vrouw. Toen het aankwam op het kleed passend te maken, bleek dat ineens niet meer zomaar mogelijk en diende ik extra vermaakkosten te betalen. Hiervan is mij helemaal niets van gezegd op voorhand. De naaister zei wel dat de kosten die me aangerekend zouden worden niet de reëele kosten zijn, maar zelfs dan nog vind ik dit niet kunnen. Als klant dien ik niet te kunnen inschatten wat er geretoucheerd zal moeten worden en wat hiervan dan valt onder normale vermaakkosten en wat niet. Als mij iets gezegd was toen ik kwam kiezen, had ik hier geen punt van gemaakt, dan was ik geïnformeerd geweest. Nu had ik echter geen keuze meer.

Afgelopen vrijdag was het dan eindelijk zover dat ik mijn jurk zou mogen komen ophalen. Er zouden enkel nog maar een paar kleine dingen moeten gebeuren en dan kon ik ze meenemen.

De 2de passessie en het ophalen van de jurk. Dit bleek een heuse nachtmerrie te zijn.

3) Ik heb echt heel veel moeite moeten doen om te zorgen dat de jurk enigszins correct ingekort werd. De jurk heeft een draperie van kleine plooitjes vooraan die in een vloeiende lijn overgaat in de zoom. Eenmaal ingekort bleek deze vloeiende lijn verdwenen te zijn. Het was heel duidelijk dat er vooraan pakweg 15cm was afgeknipt en omgezoomd zonder dat er gekeken was naar het uiteindelijke resultaat. Dit heb ik toen ook gezegd tegen de naaister. Zij geloofde mij niet, ook niet met een foto van de jurk op een model. Slechts met een foto van mezelf in de jurk van tijdens het kiesmoment kon ik haar met veel moeite overtuigen dat dit niet klopte. Met heel veel doorzettingsvermogen hebben mijn mama en ik het dan gedaan gekregen dat dit zo goed mogelijk gecorrigeerd werd.

4) Het was toen voor mijn mama en mij ook duidelijk dat de jurk vooraan was ingekort maar achteraan niet. Daarop zei de verkoopster echter dat ‘dit het model van de jurk was zoals ik gekozen had’. En zonder foto om te bewijzen hoe lang de sleep hoort te zijn, kreeg ik het dus niet gedaan om de jurk ook achteraan te laten inkorten. Die heb ik uiteraard niet. Met ander woorden: door de gebrekkige service die ik gekregen heb bij het vermaken, heeft mijn jurk nu een ander model/langere sleep dan de jurk die ik gekozen heb.

Ik heb heel duidelijk gezien dat het bij Koonings Wedding Palace niet gaat om de bruid maar om haar centen. En dat iemand die een niet standaard lichaam heeft (ik heb een mooi figuur, alleen een stuk kleiner dan de gemiddelde vrouw), hier beter niet komt. Ik ben dan ook helemaal niet te spreken over hoe ik door hen behandeld ben. Ik kreeg ook heel wat kritiek te verwerken op mijn lichaaam.

Nog een geluk dat ik zelf een klein beetje van naaien ken, op de naaisters en service van Koonings had ik nooit kunnen en mogen vertrouwen om een kleed te vinden dat op mijn lichaam te vermaken viel. Van een bruidswinkel verwacht ik toch voldoende professionalisme dat ze eerlijk zijn tegen hun klanten. En dus een kleine vrouw zoals ik op zijn minst waarschuwen voor mogelijke vermaakproblemen. Van professionalisme is er bij Koonings geen sprake.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info