Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellenweekend

27-8-2009 11:50:03
Hey iedereen

As promised stuur ik jullie een verslagje van mijn vrijgezellenweekend!

Mijn beste vriendin/getuige en mijn 3 andere goede vriendinnen hebben een heel weekend ineen gestoken voor mijn vrijgezellen. De vrijdagavond werd ik opgehaald om 8 uur naar "destination unknown" maar na een uurtje rijden had ik wel een licht vermoeden (we reden richting zee). Eenmaal in MIddelkerke aangekomen wist ik dat we naar het appartement gingen van één van mijn vriendinnen haar tante (was er al eens geweest). Alles was super mooi versierd in het appartementje en dan heb ik die avond nog croque monsieurs gegeten. De volgende voormiddag kreeg ik dan een quiz (in hawaii stijl) met vragen over onze vriendschap (vb: waar is die foto getrokken, wat hebben we die avond gegeten,... Niet gemakkelijk!!! hehe)

Eenmaal dat ik de quiz goed had gedaan, kreeg ik letters waarmee ik de naam van een stad/dorp kon maken. Het werd Brugge.

Daarna kreeg ik mijn outfit (oh my god). Kreeg ik daar een strooien rokje, twee halve kokosnoten als bh, een zalige fushia tshirt met op de rug "losgelaten vrijgezel" en als finishing touch een supermooie fuchia bloem voor in mijn haar). Ik vond de outfit GEWELDIG :-D

In Brugge heb ik dan vanalle opdrachten moeten uitvoeren zoals:
- peniscakes en -koekjes verkopen
- cadeau'tjes uit de grabbeldoos verkopen
- tips verzamelen voor goed huwelijk, eerste huwelijksnacht,...
- ...

Die avond nog op de dijk onnozel zitten doen en foto's getrokken van een mooie zonsondergang.. echt genieten!

De volgende dag zijn we dan alles beginnen opruimen en tegen de middag vertrokken we weer naar ergens (had geen idee waar). Dan komen we ineens op een parking van een welness centrum. Ze hadden blijkbaar alles afgehuurd om er twee uurtjes te genieten van sauna, hammam, bubbelbad, zwembad, ligruimtes,... Het was puuur genieten!

Om alles te eindigen zijn we die avond nog op restaurant gegaan en wie komt daar ineens af! Mijn verloofde met zijn kameraden die ook de vrijgezellen aan het afronden waren hihi!

Mijn vriendinnen hebben er echt iets supers van gemaakt.. om nooit te vergeten!

Nu is het echt aftellen naar the big day!

Groetjes
Happy Katrien

Katrien
3-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 787

s
1-6-2007
 Meld misbruik27-8-2009 12:11:36

Wouw, wat een goed georganiseerd weekendje!!

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik27-8-2009 12:49:21

Klinkt erg fijn !

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik28-8-2009 7:33:47

Ze hebben echt hun best gedaan seg!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...