Nu Online
Momenteel zijn er 545 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getrouwd 18.07.2009

27-8-2009 15:13:29
hallo,
wij zijn reeds meer dan een maand getrouwd en ik wou toch laten weten hoe onze dag geweest is en een paar goede adressen geven voor de bruidjes in spe want ik heb er langs deze weg veel gevonden.Wij hadden west limousine(de hummer+ de ceremonie- meester)heel content en heel vriendelijke mensen dit is echt zijn geld waard je moet je van de hele dag niks aantrekken.Voor de zang in de kerk hadden we de groep amantes deze waren prachtig zelfs onze fotograaf die al veel trouwfeesten meegemaakt heeft vond dat ze bij de beste hoorden die hij al had gehoord.Fotograaf was inderdaad Jef Celen heel bekend op deze site de persoon is ongelooflijk zijn foto s zijn prachtig en zeker niet duur en hij is heel vriendelijk.De Videograaf was videostar ook heel vriendelijk (wachten nog op het resultaat)we hadden een clown ingehuurd voor de kindjes op het feest en dat was ballonplooier stanny ook heel goed.De zaal was in t krekelhof in gooik , een prachtige zaal , heel vriendelijke mensen en heel goed eten wij hebben niks anders dan goed gehoord over onze dag de sminkster was sandra van buggenhout zij komt 2 keer aan huis en de mensen zeiden dat ik heel mooi gesminkt was.Onze dag was echt prachtig echt ene om nooit te vergeten en dat allemaal dankzij deze site want bijna alles voor de trouw heb ik op deze site gevonden daarom nogmaals dank aan al de personen die me geholpen hebben en ik hoop dat ik veel bruidjes kan helpen met deze adressen Eén goede raad aan de bruidjes in spe profiteer van ja dag want hij is heel snel voorbij,groetjes sabrina

Sabrina
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 540

Lauretta
18-7-2009
 Meld misbruik27-8-2009 16:44:53

Sabrina

Een dikke proficiat met je huwelijk. ook wij zijn getrouwd op 18.07 en het was ook een dag om nooit meer te vergeten.

Groetjes

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik28-8-2009 7:30:05

Proficiat hoor!!! Klinkt geweldig!
En, mogen we foto's zien? :)

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik28-8-2009 8:48:32

Van harte proficiat Sabrina!
Geniet van je wittebroodsweken! Na zolang voorbereiden is het nu genieten van het resultaat!

Geen foto'tje zodat we ons kunnen inbeelden hoe je eruit zag?

Groetjes
katrien
36 dagen te gaan

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik28-8-2009 8:48:33

Van harte proficiat Sabrina!
Geniet van je wittebroodsweken! Na zolang voorbereiden is het nu genieten van het resultaat!

Geen foto'tje zodat we ons kunnen inbeelden hoe je eruit zag?

Groetjes
katrien
36 dagen te gaan

Sandra

Meld misbruik28-8-2009 9:09:10

Hey Sabrina,

Vergeet je mij ook geen fotoke te sturen van jou ;)?

Groetjes van uw visagiste

Sandra

Ilse
28-5-2010
 Meld misbruik28-8-2009 13:40:17

Hey Sabrina

Dikke proficiat! Blij dat je zo een superdag gehad hebt! Geniet van je wittebroodsweken!
KAn je eens iets meer vertellen over de groep Amantes. Welke liedjes hebben ze gezongen? Hoeveel? Wat is de prijs? Hoeveel verplaatsingskosten vragen ze?

Groetje en alvast bedankt!
Ilse
28 05 2010

Sabrina
18-7-2009
 Meld misbruik30-8-2009 18:57:26

hey ilse , in verband met de groep amantes kun je op hun site gaan " www.amantes.be" ; daar staat hun playlist maar je mag ook liedjes vragen die er niet op staan bij ons hebben ze aimer,a whole new world , heb ik ooit gezegd dat ik je liefheb,from this moment,c est un beau roman , ik hoor bij jou en trouwen gezongen de prijs hangt af van waar ze moeten komen , bij ons kwam het op 380 € maar als je nog vragen hebt mag je hen die altijd mailen,groetjes

Sabrina
18-7-2009
 Meld misbruik30-8-2009 19:00:37

hallo, jullie kunnen foto s bekijken op www.pixagogo.be/4670714142.,groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...