Terug naar overzicht
SabrinaEen dikke proficiat met je huwelijk. ook wij zijn getrouwd op 18.07 en het was ook een dag om nooit meer te vergeten.Groetjes
Proficiat hoor!!! Klinkt geweldig!En, mogen we foto's zien? :)
Van harte proficiat Sabrina!Geniet van je wittebroodsweken! Na zolang voorbereiden is het nu genieten van het resultaat!Geen foto'tje zodat we ons kunnen inbeelden hoe je eruit zag? Groetjeskatrien36 dagen te gaan
Hey Sabrina,Vergeet je mij ook geen fotoke te sturen van jou ;)?Groetjes van uw visagisteSandra
Hey SabrinaDikke proficiat! Blij dat je zo een superdag gehad hebt! Geniet van je wittebroodsweken!KAn je eens iets meer vertellen over de groep Amantes. Welke liedjes hebben ze gezongen? Hoeveel? Wat is de prijs? Hoeveel verplaatsingskosten vragen ze? Groetje en alvast bedankt!Ilse28 05 2010
hey ilse , in verband met de groep amantes kun je op hun site gaan " www.amantes.be" ; daar staat hun playlist maar je mag ook liedjes vragen die er niet op staan bij ons hebben ze aimer,a whole new world , heb ik ooit gezegd dat ik je liefheb,from this moment,c est un beau roman , ik hoor bij jou en trouwen gezongen de prijs hangt af van waar ze moeten komen , bij ons kwam het op 380 € maar als je nog vragen hebt mag je hen die altijd mailen,groetjes
hallo, jullie kunnen foto s bekijken op www.pixagogo.be/4670714142.,groetjes