Nu Online
Momenteel zijn er 428 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingskaartjes waar laten maken

27-8-2009 15:17:06
hallo, wij zijn reeds meer dan een maand getrouwd en zou graag aan mijn bedankingkaartjes beginnen kan iemand mij een goed adres geven waar ik deze kan laten maken via internet en ook een mooie tekst om erop te zetten,groetjes

Sabrina
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 845

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-8-2009 19:26:16

Wij maken de onze op www.fotokaarten.nl
Ze zien er dan uit zoals een postkaart. Je kan op de achterkant kiezen voor een bedrukking zoals een postkaart of een achterkant zonder lijntjes.
Wat ik wel tof vind, is dat je een zogezegde postzegel erop kunt zetten met je eigen foto en een poststempel met de namen en de trouwdatum.

Groetjes,

Véro

Evy
27-6-2009
 Meld misbruik27-8-2009 20:09:34

ik heb mijn kaartjes gemaakt op vista print, zijn gisteren toegekomen, resultaat is héél mooi

Evelien
17-10-2009
 Meld misbruik28-8-2009 9:10:08

Onze uitnodigingen komen van Extrafilm.com, zeker de moeite hoor! En super interessant qua prijs. Je hebt ook veel mogelijkheden que layout!

Evelien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...