Terug naar overzicht
Moeten ?? Er moet niets!Je zend ze op wanneer je dit zelf wilt!Doen wij ook ;-)Groetjes,LindseyReeds 13 daagjes getrouwd
idd ,volgens etiket idem zoals de aankondigingen ,6 weken
Bij ons zal't toch ook later zijn hoor. En etikette??? Mijn uitnodigingen waren ook 3 maand voor het huwelijk al weg hoor!Misschien des te leuker. De mensen verwachten zich er dan niet meer meteen aan. groetjes, Carolina
Ik vind het eerder laat, maar nog wel op tijd. Ik vind dat dat tot 2 maanden erna nog wel kan.
wel, ik heb alles gedaan volgens de etikette, en wou dit ook graag binnen het vastgesteld termijn doen, maar fotograaf is ook in vakantie geweest en nu moet het papier nog worden besteld....maar het stelt me al gerust dat niet iedereen ze volgens de "normen" verstuurd. En dan hebben ze idd miss meer een verrassingsgevoel.Groetjes
We zijn op acht augustus getrouwd en hebben onze kaartjes gisteren verstuurd. Ik moet er wel bijvertellen dat onze fotograaf al na een week alle onze fotos heeft geleverd en dat we de bedankkaartjes zelf ontworpen hebben...
Hallo mede 18 juli bruidje!De onze zijn ook nog niet verstuurd hoor.We vonden het tof om da wat later te geven.Een goede reden om nog eens terug te denken aan die prachtige dag!groetjes