Terug naar overzicht
Een hele dikke proficiat!! En zijn er geen foto's? :-) Ik ben zo nieuwsgierig naar de foto's want jullie zullen er prachtig uit gezien hebben. ;-)grtjes5/9/2009
Ben toch ook wel benieuwd naar dat prinsessenkleed... :-) Zijn er geen foto's?
Hey JessicaEen hele dikke proficiat! Onze dag gaat er ongeveer hetzelfde uitzien, dus ben blij dat het haalbaar is! :-)Geniet nog van je wittebroodsweken en hopelijk drop je hier nog enkele foto's want kan het niet laten om nieuwsgierig te zijn naar jouw kleed!Groetjes en nogmaals proficiat!Katrien36 dagen te gaan
hello, leuk dat jullie zo nieuwsgierig zijn :-)maar hoe kan ik een foto op deze site zetten? Via een link naar een website of hoe? Help me :-))))GroetjesJessi
Hey!Alvast een dikke proficiat!Mijn vriend en ik denken er ook over om een "alternatieve viering" te organiseren, maar hebben er geen ervaring mee en weten niet goed wat we er van mogen verwachten. Kan jij me er wat meer info over geven? Eventueel een voorbeeld van teksten, rituelen,... Hoe ging dit er bij jullie aan toe? Vooraf en de dag zelf?Alvast bedankt en geniet van het gehuwde leven!groetjes,Lien