Terug naar overzicht
Hey HWij trouwen op 10.10.2009, voor mij was het geen must voor het hele cliché feest te houden, dus ik wilde gewoon trouwen voor de wet, vliegtuig in en Honeymonen... :-)Maar mijn toekomstige wilde graag wat familie erbij hebben dus hebben we gekozen voor:-Een beperkt groepje mensen (40 pers) zullen thuis afgehaald worden met een bus-Om 11u trouwen we voor de wet-Na de wet gaan we uitgebreid eten-Na het eten, iedereen terug de bus op en gaat iedereen mee naar Zaventem voor ons uit te zwaaien want dan vertrekken we ook meteen op Honeymoooooon :-)-Als wij weg zijn, zal iedereen netjes terug thuis afgezet wordenAlle recaties waren zeer positief (wat we eigenlijk niet verwacht hadden) en de meeste waren 'blij' dat het niet het traditionele dansfeest is, ook was iedereen angenaam verrast dat ze niet zelf moeten rijden en dus niet voor een BOB moeten zorgen...Alvast veel plezier Gr.Tess
wij hebben ook een namiddagfeest gehouden. Een walkingdinner voor onze beste vrienden en naaste familie.wel alles op en aan, champagnebar, oesterbar, chocoladefontein, muziekbandjes,...ik wou absoluut geen dansfeest en achteraf waren de reacties super positief!