Terug naar overzicht
Ja wij! Wij trouwen ook op vier september!!! Volgend jaar ... :( hihiAmai dan begint het echt te korten he! Lijkt me zo enorm spannend! Geniet van de laatste voorbereidingen en uiteraard van de dag zelf!!!
Jaja, ook ik heb nog 7 dagen op de teller staan!Stress begint toe te slaan...De laatste details moeten nog worden geregeld.Kim 04/09/09
Hey!Wij trouwen ook oip 4 september! Ben vandaag mijn kleedje gaan oppikken, zaaalig gevoel echt waar!! Hangt nu fijn bij mijn mama thuis. Deze week nog met de dj afspreken, nagels laten doen en dan afwachten! Bedankjes moeten we ook nog vullen met snoepjes, voor de rest is alles wel in orde!!Waar trouwen jullie?wij in hechtel-eksel, gemeentehuis en daarna viering in de zaal, concordia in peer!Groetjes!
HoiHier nog eentje voor 4 sept!Heb nu gelukkig verlof om de laatste zaken te regelen- bedankjes gasten afwerken- snoepjes voor de kindjes afwerken- bedankingen ouders + getuigen afwerken- muziek op CD zetten- menu's drukken- tafelschikking tekenen + typen tegen maandag- enveloppendoos maken- broodjes + drank bestellen- donderdag: grote schoonmaak van mezelf :-)Ik mag dinsdag mijn kleedje afhalen. Ben er een beetje bang voor want al 3 kg afgevallen ondertussen...(van de stress)Pfff, had gehoopt al lang klaar geweest te zijn met alles, maar ja, komt wel goed zeker.Weten jullie iets over het weer??xxx