Terug naar overzicht
ja, wij waren naar een trouwfeest geweest en die mensen zeiden dat het warm buffet was en dan vond ik het niet zo goed overkomen.maar als 'trouwfuif' is het wel super.. kan je nu niet echt een fuif meer noemen, want eten is er wel echt genoeg.het eten was lekker
Hey Sarah,Hoe zat de avond eigenlijk in elkaar. Want tegen ons werd gezegd om 8 uur aankomst en drinken wat men wil, maar dat om half 9 dan al dj arriveerde en ook het buffet opende? Maar hoe zit het dan met openingsdans? Weet jij dat misschien nog? Ik vind het beter dat ze rustig beginnen, eerst wat eten en dan pas echt dansen. Maar al direct muziek en eten. Maar het was wel heel avond eten, wij zouden ook wel dessertbuffet erbij nemen.Bedankt alvast hé!groetjes ellen!
Receptie met bier, cola en water. Ontbrak wel schuimwijn/ champagne vond ik.De receptie duurde denk ik een uurtje.Daarna was het direct het buffet: curryworst, frietjes, bitterballen, lasagna, spaghetti,..Daarna was het volgens mij eerst even dansfeest en daarna stopte het dansen voor het dessertbuffet.Ik vond daarmee de sfeer wel wat gebroken.Maar ik denk dat je dat allemaal wel vrij kan invullen. Eigenaars schijnen wel vriendelijk te zijn...Dessertbuffet zou ik er zeker ook wel bijnemen.
Wij gaven vorig jaar een trouwfuif in het Molenhof. ff onze avond:Wij deden geen receptie. Onze dichte familie kregen tijdens onze fotosessie een broodjesbuffet. De gasten arriveerden rond 19.30u en kregen aperitief in de tuin. Tegen 20.30u werden de genodigden, langs het buffet, naar hun tafel begeleid. Muziek wordt gestart, trouwkoppel wandelt door de zaal naar hun tafel. Korte speech en buffet werd geopend. DJ draait achtergrondmuziek. Na buffet aaneensluitend dessertenbuffet. Openingsdans. Spetterend dansfeest tot in de puntjes verzorgd!Alles wordt gedaan naar jullie wens!Moest je nog vragen hebben? evymachilsen@hotmail.com