Nu Online
Momenteel zijn er 678 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje

28-8-2009 13:29:51
Hoi,

De vraag is hier waarschijnlijk al 1001 keer langsgekomen maar hoe doen jullie het om jullie misboekje te maken? Ik heb al alle teksten maar krijg het gewoon niet in boekvorm. is op een A-4 blad maar zou het in A-5 willen.
Alle tips zijn welkom.

alvast bedankt
Stéphanie

Stéphanie
24-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 386

Ann-Sophie
11-9-2010
 Meld misbruik28-8-2009 14:04:47

Hey,

Ik denk dat je dit in 'Word' kan aanpassen. Bij 'File' en dan 'Page setup' kun je dit terugvinden (bij het tweede tabblad: paper) Daar kun je papiergrootte aanpassen: gewoon op A5 zetten denk ik.
Of bij het eerst tabblad: kun je ook kiezen bij pagina's: 'multiple pages' en daar kun je dit verzetten op book fold. Ik denk dat het dan ook op A5 komt.
Best es uitproberen, eventueel aantal pagina's drukken en klein proef boekje maken om te zien wat er het beste is ...

Veel succes!

groetjes,
Ann-Sophie

Sara
1-8-2009
 Meld misbruik28-8-2009 14:23:14

Via onderstaande link is het poepsimpel ;-)

http://www.microsoft.com/netherlands/artikelen/howto/a5...

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik29-8-2009 21:12:49

of je kan ook typen in A4 formaat liggend en 2 kolommen (géén tabellen) maken. Eerste kolom is dan 1 blad, 2de kolom andere blad. Je zal dan achteraf alle bladzijdes rectoverso moeten laten afdrukken. Natuurlijk wel opletten dat alles uitkomt, als je bvb je tekst begint op de rechterpagina moet je op de eerste bladzijde in kolom 1 niks typen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info