Terug naar overzicht
HalloWij hebben een dj gekozen van Schellebelle - Ludwigs discobar, in de Bruinbekestraat 1. Bij ons eerste gesprek voelden we ons direkt op ons gemak, en ze waren zeker niet opdringerig. We kregen daar ook een drankje aangeboden. Hun repertoire is oneindig breed met alle genres van muziek.Ze vroegen eveneens of we een dj willen die constant de mensen aanport om op de dansvloer te komen of liever één die de mensen hun zin laat doen. Wat wel belangrijk is, de mensen moeten zich amuseren op ons feest en niet onder druk gezet worden om de dansvloer te betreden. Niet iedereen doet dit graag. Ik zou aanraden hen toch eens een bezoekje te brengen. Laat me weten hoe het geweest is. Ik geef je hun telefoonnummer ook nog mee. (09)369 18 10. Alvast veel succes.Reacties zijn steeds welkom op ilse_De_maeyer@hotmail.com
Ons huwelijk gaat door in kasteel van Lebbeke en wij hebben gekozen voor"dj partysound".Wij hebben hem al meermaals gezien en het was steeds een toffe bende op de dansvloer.Toen we vorige week gingen boeken,hebben we heel de avond bij hem vertoefd.We konden er in de collectie kijken en zo kregen we en echt persoonlijke aanpak.Ik ben er alvast gerust in dat het een geslaagde avond zal worden.Volgende stap:...huwelijksreis boeken.We zijn er alleen nog niet uit waarheen het zal worden.groetjes en tot de volgende.S.
wij huwen volgende zomer eveneens in "de roserie" in Aalst.Onze dj is eveneens "partysound".Wij leerden hem kennen op een schoolfeest waar hij voor het geluid zorgde in de disco.Toen we hem prijs vroegen scheelde het ongeveer een derde met "ludwigs"en dan is de keuze snel gemaakt.Hij speelde toen een fuif van '80 en jaren'90,in afwisseling met hedendaagse nummers.Echt de ideale muziek die wij wensen op ons huwelijk te horen.Voor ons is nu de volgende stap een fotograaf.Kent er iemand ééntje uit deze regio?Alvast bedankt.
Hey Martine,Wij hadden Men In Black als Dj's op ons feest. Wij waren er echt héél tevreden over. Ik denk dat ze adverteren op deze site. Het is een duo en echt IEDEREEN heeft gedanst bij ons... Het was echt super om te zien, ze hadden echt voor elk wat wils en lieten veel ruimte voor verzoekjes enzo. Wij hebben dan ook onze ouders bedankt en nog wat dingen afgeroepen en dat kon allemaal zonder probleem. Ze waren ook héél correct op financieel vlak (bv komen vragen of ze nog moesten verderdraaien toen het wat later werd dan afgesproken). Het zijn héél rustige jongens die gewoon hun job perfect doen!Ik vind het zeker een aanrader. Ons feest was onvergetelijk! Ze zorgden trouwens op het einde nog voor een echt kippenvelmoment maar dat ga ik niet verklappen... want dat moete je zelf meemaken.Veel geluk, JozefienNu 3 weekjes getrouwd :)
Ilse, we zijn vandaag even langsgeweest bij ludwigs, en inderdaad de ontvangst is prima. we vonden wel dat er een beetje gepushed werd over muziek van de jaren 80. maar er viel echt wel te praten met deze mensen. Voor ons zou het op zo'n 500 euro komen. vooral de zekerheid (2 reservedj's en alle materiaal in dubbel)die ze bieden lijkt ons interessant en misschien wel de moeite om ietsje meer te betalen.
Dat heeft uiteindelijk bij ons ook de doorslag gegeven hoor. De reserve dj en installatie. Je weet toch nooit dat de dj ziek wordt of onderweg iets voorheeft. Een ongeluk ligt in een klein hoekje en je hebt een probleem als er geen dj is vind ik.Bij ons hebben ze eigenlijk niks gepusht, wij hebben helemaal onze zin gekregen en daar zit zelfs geen muziek van de jaren 80 bij als ik mij goed herinner. Wij hebben hem een tijdje geleden al geboekt maar huwen pas op 4 augustus volgend jaar. Wij hadden er ook de roze wolk bij genomen voor de openingsdans.groetjesIlse
vandaag langsgeweest bij partysound en ik moet zeggen dat we meteen het gevoel hadden dat het klikte. We voelden ons ook meer op ons gemak, in tegenstelling tot bij ludwigs waar we soms het gevoel hadden dat we met hand en tand moesten uitleggen welke muziek we wensten. Bij partysound wist hij direct welke richting we uit wensen te gaan. Hij gaf ook heel veel tips voor op de trouwfeest. Dus we hebben partysound gekozen.
hey, peter. Wij hebben voor hans seeuws gekozen. Je kan altijd eens kijken op www.enoa.be .Deze telt enkel de uren waar hij letterlijk aant werk is. 50 euro per uur. Fotoalbum is niet verplicht bij hem te nemen. Komt enkel nog een heel klein beetje bij voor transportkosten als het buiten de 40km ligt en 15euro voorbatterijen materiaal. U krijgt de negatieven nadien mee naar huis. dus bijbestellingen kunt u overal gaan doen. is echt een toffe kerel.Die dj's man in Black hebben die ook een site?Groetjes katja29/09/06
DJ-Sofieke verplaatst zich tot waar u een DJ nodig hebt. Alle genre's; alle leeftijden; eigen installatie inclusief verlichtingBekijk de web-site:http://www.dj-sofieke.net of bel naar 0486165078
---