Terug naar overzicht
Hallo Nele,wij werken samen met Marc Marchant als ceremoniemeester en huren een van zijn bussen! En ik moet zeggen, wij zijn er heel tevreden over, luistert naar je wensen, geeft uitleg over alles, veel tips en ideetjes, dus ik kan hem zeker aanraden!Groetjes!
Wij hebben oa limo's gehuurd bij limoservice in denderleeuw: ze zijn niet direct de goedkoopste, maar ze hebben wel ook speciale wagens. Ben wel tevreden van de contacten tot nu toe...Els
Dag Nele,Wij hebben Marc Marchant als ceremoniemeester en hebben ook onze auto's via hem gehuurd. Ik heb hem reeds een paar keer aan het werk gezien en was steeds in orde. Heel vriendelijke man en reageert altijd heel snel op onze mailtjes als we met vragen zitten. Dus wij zijn heel tevreden en hebben er het volste vertrouwen in. Veel succes met de keuze!Groetjes, Kathy12/09/09
Merci voor jullie snelle reacties!! Vrag me wel nog af of je bij limo service ook ceremoniemeesters aan het werk gezien hebt, en in geval dat we Marc Marchant zouden nemen; is 't mogelijk een vrijblijvende afspraak eerst met hem te maken? Of hoe hebben jullie dat aangepakt?Thanx! Good luck!nele