Terug naar overzicht
Dag SteffiHeel erg bedankt voor de info! Ik begin meer en meer overtuigd te geraken dat ik ook zo een viering wil! :-)Waar hebben jullie dit gedaan? In de feestzaal of ergens apart? En hoe lang heeft dit ongeveer geduurd? Waarschijnlijk zijn dit ook zaken die je allemaal zelf kiest. Ik vraag het maar om een idee te hebben wat er mogelijk is. Hebben jullie ook iets van wensboom of kaartjes of ballonnen ofzo gedaan met de gasten? Zo iets wil ik wel, maar zoek ik nog leuke ideetjes voor. Alle tips zijn dus welkom!alvast bedankt!groetjes,Lien
Hey Lien,Wij hebben de ceremonie in de zaal gedaan, maar voor CMD maakt het niet uit. Die komen overal waar je zelf maar wilt.Het heeft ongeveer een uurtje geduurd.Wij hebben de mensen gewoon met bloemblaadjes laten gooien en een kader waar ze ons hun wensen op konden schrijven.GroetjesJessi
wij hebben 11 september onze 2de afspraak met CMD :) spannend.de locatie hebben we al gevonden, een heeeeele mooie tuin, waar ook de mogelijkheid is om overdekt te zitten als het slecht weer zou zijn.