TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tami
26-6-2010
|
29-8-2009 13:48:56
Beste Sylvia,
hoe erg voor jullie ! Ik heb zo de indruk dat die kerel op dezelfde manier tewerk gaat met iedereen en dat niemand hem vervolgt vanwege het feit dat het om 'maar' 150 € gaat. Je mag me altijd mailen : tamavanti@yahoo.fr indien je een oplossing zoekt. Groetjes
|
|
Els
27-3-2010
|
29-8-2009 14:03:20
Hoi, altijd goed om eens te komen kijken op dit forum!! ik heb zojuist de overschrijving voor guestcam gedaan. Ik hoop dta ik deze nog kan annuleren! blijkbaar hebben nog mensen slechte ervaringen met guestcam? Laten jullie iets weten? groetjes
|
|
Nele
|
29-8-2009 22:31:08
Hey Sylvia
Idd heel jammer om te lezen! Ik heb iets gelijkaardig meegemaakt maar het is bij ons wel positief afgelopen dus da's om de anderen eens een hart onder de riem te steken.
Wij hadden voor ons huwelijk een praatpaal geboekt. Leek ons een super idee en na enkele malen enorm goed contact gehad te hebben met de eigenaar, zagen we het voor 200% zitten. Blijkbaar is het op de dag van de trouw ook mis gegaan. Het toestel dat voor ons gereserveerd was, had een defect dat niet onmiddellijk hersteld kon worden. Ze hadden nog echt hun best gedaan maar moesten dan toch uiteindelijk opgeven, waarna ze ons telefonisch probeerden te contacteren om ons op de hoogte te brengen. uiteraard hadden wij tijdens alle festiviteiten geen van beiden onze gsm bij, dus wisten wij van niets. Toegekomen aan de feestzaal bleek de praatpaal er dus niet te zijn, maar stond er een doos voor ons klaar. Een uitgebreide brief met verontschuldigingen, en een compensatie in de vorm van bierkaartjes met allerhande ludieke vragen, gelijkaardig als deze die in de praatpaal gingen komen. Ik was enorm teleurgesteld maar zoals jij ook al zegt, een mankement kan altijd voorvallen en daar heeft niemand controle over, ik vond de compensatie nog wel plezant dus besloot om er mijn dag niet door te laten vergallen.
Iedereen reageerde enorm positief op die bierkaartjes, heeft z'n inspiratie ten volle laten gaan en op die manier hebben wij toch ook een leuke herinnering aan ons feest overgehouden, bovenop ons gastenboek!
Achteraf hebben we nog contact gehad met de eigenaars van de praatpaal, en er valt hen niets kwalijk te nemen. Ze hebben zich uitgebreid verontschuldigd, we hebben een mooie compensatie gehad en daar bovenop ook volledig ons voorschot terug betaald gekregen! Dat met die bierkaartjes kwam dus uiteindelijk gratis uit voor ons, wat wel mooi meegenomen was... ;-)
Dus je ziet, het kan ook anders, er zijn wel degelijk firma's die, ondanks een tegenslag die iedereen kan overkomen, toch correct reageren en de klanten van een onberispelijke service garanderen!
Hopelijk geraak jij nog zonder al teveel miserie aan je geld. Ik wens het je alleszins toe zodat je die stress tenminste bespaard blijft! Kan me voorstellen dat jouw trouwdag op zich daardoor wel een beetje vergald werd...
Groetjes! Nele
|
|
Truus
29-5-2010
|
31-8-2009 15:42:43
Bedankt om dit te laten weten. Wij hadden hier ook al voor gezien, maar nog niets vastgelegd. We dachten wel meer aan een praatpaal, omdat we guestcam nogal duur vonden voor wat het was en we hebben liever dat mensen in de zaal kunnen blijven om iets in te spreken. Zijn er mensen met positieve ervaringen hierover? Aanraders?
Bedankt Truus
29/05/10
|
|
Sylvia
1-8-2009
|
31-8-2009 16:06:20
Hallo iedereen,
bedankt voor je berichtje, doet wel goed. nu de avond zelf heb ik het echter niet aan mijn hart laten komen, dus ons feest was zeker niet vergalt hierdoor, maar ik vind het gewoon jammer dat Stijn geen betere service kan bieden.
Vandaag heb ik nog steeds niets gestort gekregen. Ik hou jullie op de hoogte als het toch in orde moest komen deze week... ben wel benieuwd.
Nog een bijkomend vraagje, heeft iemand ervaring met zo'n zaak, is het de moeite om een advocaat te raadplegen (het gaat idd om 150€)
groetjes Sylvia
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
31-8-2009 19:41:36
Probeer eerst via de economische inspectie, is voor gedupeerden consumenten en gratis. Zij gaan je klacht dan onderzoeken en geloof me, als bedrijven nog maar horen dat je bij "economische inspectie" aanklopt, zijn ze er als de bliksem bij om gerechtigheid te laten geschieden. Zonder zeveren al twee keer dat ik 't nog moest uitspreken en ineens kwam er een creditnota voor een onterechte facturatie en 'n vergoeding voor een reis die niet voldeed aan hun beloftes.
http://mineco.fgov.be/protection_consumer/complaints/co...
|
|
Sylvia
1-8-2009
|
31-8-2009 20:59:31
Aha dat is goed om te weten, bedankt Kathleen.
|
|
tami
26-6-2010
|
1-9-2009 14:24:47
Beste Sylvia,
zoals gezegd in mijn postje heb ik geen flauw idee van wat er kan gebeurd zijn met de mail met m'n antwoord. Maar Kathleen had min of meer hetzelfde idee als ik (ik wist niet dat er ook een economische inspectie bestond ; ik dacht eerder aan een anoniem telefoontje naar de Inspectie der Directe Belastingen !) Hoedanook zal je sneller je geld terug hebben op deze manier dan via een advocaat. Nogmaals mijn excuses voor de mail die je waarschijnlijk nooit kreeg. Ik wens je alvast heel veel sukses met de terugvordering en hoop dat je je 150€ terug zal zien ! Groetjes
|
|
Sylvia
1-8-2009
|
21-9-2009 13:00:20
Allez toch nog goed nieuws te melden.
Na de wekelijkse telefoontjes (8 tal) eindelijk mijn voorschot teruggestort gekregen op mijn rekening.
Nog een tip voor Stijn, probeer in de toekomst eerlijk met andersmans geld om te gaan en moest er een defect zijn probeer dan een alternatief aan te bieden door een gastenboekje te overhandigen de avond zelf ter compensatie.
Allez ben blij dat het nog goed is afgelopen...
succes aan iedereen die nog in zijn voorbereidingen zitten.
Groetjes Sylvia
|
|
Andre
|
16-12-2009 1:42:59
Wij ook geen leuke ervaringen met guestcam, bij ons waren zijn beelden slecht en niet bruikbaar. Ook hebben wij ons geld nooit terug gekregen en tien a 15 keer gebeld zonder gevolg. Hebben klacht gaan neerleggen bij de politie. Vrienden van ons die hem ook al hadden geboekt zijn ook de dupe van slechte kwaliteit, daar heeft hij ook nog steeds geen regeling getroffen. Opletten dus aan iedereen voor die gast
|
|
Sylvia
1-8-2009
|
20-12-2009 11:41:04
Hallo,
tis weer even geleden dat ik hier gepost heb, maar de onbeleefdheid van Stijn blijft mij achtervolgen... Dus een reden om nog eens te reageren hier. Ik hoop dat Stijn het voelt aan zijn binnenkomende reservaties dat hij niet goed bezig is, want amaai. Dan belt hij mij om te vragen deze berichten op dit forum te verwijderen. Ik overweeg het om dit te doen,... maar vind niet dadelijk hoe ik dit kan doen, dus via mail laat ik dit aan Stijn weten. Weet je hoe hij mij noemde 'trut'. Ongeloofelijk, ik vroeg alleen of hij wist hoe ik hier berichten kon verwijderen...
nu toevallig dat André ook nog een berichtje zend, dus mensen die ervaringen hebben met guestcamp, laat het hier weten. Misschien ook wel mensen met positieve ervaringen, mag ook gepost worden hoor, ben benieuwd hoevelen er wel geluk hebben gehad met die gast.
groetjes Sylvia
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|