TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
14-5-2010
|
29-8-2009 23:55:02
Hallo,
Ik ben al eens naar een trouwfeest geweest in het WPC. Dat was supergoed meegevallen : heel lekker eten, gezellige tafels, alles op en top. Er is wel 1 opmerking : Je moet al een serieuze gastenlijst hebben om de zaal gevuld te krijgen. Wij hebben maar een 100-tal genodigden en daar is de zaal (naar mijn mening) véél te groot voor!
Groetjes,
Sara
|
|
Ine
21-8-2010
|
30-8-2009 12:15:24
Ik vind de WPC één van de mooiste zalen die ik al gezien heb... Vooral die 'balkons' en die lichtjes, gewoonweg prachtig! Maar idd gelijk Sara zegt, je moet al een serieuze gastenlijst hebben om de zaal gevuld te krijgen! Wij hebben even getwijfeld om deze zaal ook te nemen, maar vermits wij in de zomer van volgend jaar trouwen hebben we toch afgehaakt. Reden daarvan is dat je eigenlijk niet echt naar buiten kunt én persoonlijk vind ik de zaal erg donker. Als je in de winter trouwt is het de perfecte locatie! Veel succes
|
|
Eveline
6-8-2011
|
30-8-2009 12:53:32
Wij zijn gisteren nog eens een kijkje gaan nemen naar de zaal, deze was volledig klaar voor een trouwfeest. Het was een trouwfeest vr +-150 personen, zo hebben wij het ook. dus hadden we ongeveer een idee.. en de zaal was mooi gevuld.. achteraan stond het buffet, dus de zaal was idd toch wel mooi gevuld.. En ja, je kan er wel buiten hoor, vr een sigaretje te roken of vr frisse lucht.. maar wij zijn al zo dikwijls naar een trouwfeest geweest, en zijn zelf nog nooit naar buiten geweets.. dusja.. De receptie wordt daar wel buiten gegeven, echt gezellig. Onze keuze is gemaakt en het zal WPC - The Loft worden ! Wij kunnen alvast niet meer wachten..
Bedankt vr de reactie's x
|
|
Eveline
6-8-2011
|
30-8-2009 12:53:34
Wij zijn gisteren nog eens een kijkje gaan nemen naar de zaal, deze was volledig klaar voor een trouwfeest. Het was een trouwfeest vr +-150 personen, zo hebben wij het ook. dus hadden we ongeveer een idee.. en de zaal was mooi gevuld.. achteraan stond het buffet, dus de zaal was idd toch wel mooi gevuld.. En ja, je kan er wel buiten hoor, vr een sigaretje te roken of vr frisse lucht.. maar wij zijn al zo dikwijls naar een trouwfeest geweest, en zijn zelf nog nooit naar buiten geweets.. dusja.. De receptie wordt daar wel buiten gegeven, echt gezellig. Onze keuze is gemaakt en het zal WPC - The Loft worden ! Wij kunnen alvast niet meer wachten..
|
|
Eveline
6-8-2011
|
30-8-2009 12:53:37
|
|
Machteld
|
30-8-2009 16:35:50
Eveline Jullie hebben een uitstekende keuze gemaakt. Wij zijn vorige week getrouwd en hebben ons feest in het WPC gegeven. Een schitterend feest (onze gasten waren heel enthousiast), mooie versiering en heel vriendelijke mensen. Je zal er stralen als een echte prinses. Succes ermee! Machteld
|
|
Eveline
6-8-2011
|
30-8-2009 17:56:56
Machteld,
Dank u wel vr het berichtje, doet goed om te lezen dat er ook positieve reacties zijn :-)! Mag ik eventjes vragen wat eten jullie hadden? Hier hebben wij nog niet over beslist, is niet zo gemakkelijk. Hoeveel personen hadden jullie? Had je de zaal standaard gehouden of had je iets veranderd? Hoeveel personen hadden jullie?
Groetjes, Eveline
|
|
marina
16-5-2009
|
1-9-2009 14:31:29
Hallo,
Wij hebben ons feest in mei dit jaar in WPC gegeven, en het was geweldig. Achteraf hebben we van alle gasten enorm complimenten gekregen over de zaal, de inrichting, de ontvangst de bediening, het eten... met andere woorden het was af!
Veel succes nog!
Groetjes Marina
|
|
Si
22-12-2012
|
20-11-2012 17:32:09
Hallo, ik en mijn verloofde zijn afgelopen zaterdag naar wpc the loft gaan kijken voor ons huwelijksfeest komende december en de janssenzaal (grote zaal) is ronduit prachtig. Wij gaan een feest houden van 150 man met open buffet. Ik had wel nog een vraagje over de bediening ivm de dranken, zij die daar al een huwelijksfeest hebben gehad kunnen jullie me misschien vertellen of de bediening vd dranken ( wijn, frisdranken etc) goed verlopen is?
Groetjes sinem
|
|
Eveline
6-8-2011
|
27-11-2012 19:11:54
Hey,
Wij hadden de drankformule genomen, 6u all in met het eten en nadien per uur was het een bedrag per persoon. Nadien hebben we van personen wel gehoord dat ze iets langer moesten wachten op de drank, dat ze niet meer zo vlot rond kwamen.. ik zelf heb hier niks van ondervonden eigenlijk.. Maar het zou niet mogen dat mensen langer moeten wachten, het zou a volonté moeten gaan uiteindelijk. Ik had hier thans ook heel goed de nadruk op gelegd bij de afspraken. Maar als wij getrouwd waren, de week voordien zou de baas Philippe zelf trouwen, en alles is toen een paar dagen voor de trouw, de hele zaal was héél sjieck gemaakt, afgeblazen.. dus met het gevolg dat wij hem toen die avond niet hebben gezien, mss had dit er ook wel iets mee te maken ?? Ik hoop dat ik u hierdoor een antwoordje heb gegeven op je vraag. Wanneer trouwen jullie? Het is een prachtige zaal hé, wij waren ook meteen verkocht ! Iedereen was ook super content van het eten.. een dag om nooit te vergeten !! Ik zou het zo opnieuw doen, moest het niet zoveel centjes kosten :-) ! Veel succes, en geniet ervan !
|
|
Si
22-12-2012
|
29-11-2012 22:54:09
Wij trouwen op 22 december en ja de zaal Is zeer mooi! Kan Niet wachten. Wij hebben dezelde formule als die van jullie genomen, hoop Dat bij ons ook alles vlot verloopt! En echt erg voor philippe, mag echt niemand overkomen. Dank je voor je berichtje! En jullie ook alle geluk samen!!
Groetjesss
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|