Terug naar overzicht
Hi Ann,alles rond hebben of zo goed als, nog 'n paar telefoontjes afwerken, een vrijgezellige avond meepikken, toch geweldig, zo'n programma !Wij vrouwen zijn denk ik, wel meer bezig met het bewustwordingsproces. Geniet er dus maar gewoon van :)Groetjes
HalloWe zijn ook volop bezig met de laatste details. Ik ga nu echt wel blij zijn dat het er eindelijk is! Heb wel een beetje schrik voor het weer... Ik weet, het kan allemaal nog veranderen, maar toch. Het weer ziet er beter uit voor over 2 weken dan voor volgende week!Maar goed, 30 graden is ook wat teveel van het goede hé. Als het maar droog blijft en de zon zich laat zien! Btw, ik heb wel al de nodige zenuwen ;-)Ben blij dat ik deze week al vakantie heb, dan hoef ik niet meer aan het werk te denken (= een zorg minder).xxx
Hey Ann, wij zijn een weekje getrouwd en ik herken jouw gevoel maar al te goed! Na zoveel maanden voorbereiden is het dan eindelijk zo ver! Geniet er dubbel en dik van! Het is zo zalig... Ik heb al heimwee naar die prachtige dag! :-)
Hallo Ann,Jij hier nog een bruid voor 5/9. Vandaag mijn laatste werkdag, dan ben ik een weekje thuis. Heb nog een aantal kleine dingen te regelen, maar ik kijk er zo naar uit...Ik kan het op sommige momenten nog steeds niet geloven dat we daar zaterdag voor het altaar zullen staan, en elkaar trouw beloven... Mijn ventje denkt daar veel minder bij na, ik denk dat het typisch een vrouwelijk trekje is...groetjes05/09/2009