TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
12-6-2010
|
30-8-2009 12:40:40
Hey Kimberly,
Wij trouwen ook in Ter Eeste, maar dan wel in juni (volgend jaar). Trouwen jullie nu in december of pas in december 2010?
Het klinkt wel mooi, zo met de kerstboom en zo. Rode versiering zal er ook heel mooi passen. Toen wij gingen kijken, stonden er enkele rode spots op de bakstenen muren, en dat was gewoon super!
Zowiezo, in december kan het slecht weer zijn, maar in oktober ook hé, en in juni ook.. Dus daarom moet je het niet laten. Wel heb je dan toch wat meer kans dat het in december bvb sneeuwt, terwijl het in oktober gewoon zal regenen.. Ik zou niet twijfelen. Oktober is toch meestal een druilerige maand (maar jullie feest zou wel al het een en ander goedmaken), terwijl december die gezellige spanning heeft van de eindejaarsfeesten die nog moeten komen en zo. Het lijkt me toch leuker om dan in die periode van gezelligheid te trouwen!
Wat je ook beslist, ik wens je veel plezier!
Groetje, Wendy
|
|
wouter
19-12-2009
|
30-8-2009 12:54:20
wij trouwen op 19 december in het fabriekspand.
Voordeel is dat je weet dat het vroeg donker is en je weet dat het koud is. Je hoeft bijgevolg niet te "hopen" op mooi weer.
Bovendien is die eindejaarsperiode leuk om mee te werken. Kerstkleuren, gigantische kerstboom,... het is eens iets anders.
Iedereen doet er van wat hij wil natuurlijk maar ik heb er tot op vandaag geen spijt van dat we in de winter trouwen.
|
|
Kimberly
|
30-8-2009 13:10:08
ja we denken ook meer en meer om 11 december volgend jaar te nemen. Dan kunnen we ook echt rond het thema kerst en rode kleuren gaan werken. Gezelligheid zal er zeker zijn é. Merci voor de motivaties en ben blij dawe niet de enige zijn die december zouden nemen :) grtjes kimberly
|
|
Isabel
12-12-2009
|
31-8-2009 19:56:41
Hallo
Wij trouwen op zaterdag 12 december 2009 alles hebben we al geregeld en het zijn echte lieve en gemakkelijke mensen Losjes en proffesioneel tegelijkertijd ze helpen zoeken naar een geschikte menu de zaal is heel mooi versierd en de hele zaal staat vol met theelichtjes dat is gewoon prachtig in de winter Doen meid!!
Isabel 12-12-2009
|
|
Kimberly
|
31-8-2009 21:34:20
Ja ik had al zo'n gevoel toen die mevrouw ons zaterdag ontving. Héél vriendelijk en niet uit de hoogte. Heel anders dan Huis van Wonthergem en Cortina. + de zaal is 1000keer mooier é, we mogen toch boffen met onze zaal é. Allé Isabel, ik wens je een leuke trouw toe, maak het maar gezellig want daarvoor is december gekend é.
Grtjes
|
|
Kimberly
|
11-9-2009 14:58:49
Knoop doorgehakt: het wordt 11 december 2010! Een winter - sprookjeshuwelijk :)
grtjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|