Terug naar overzicht
Als ik zie welke retouches ze aan mijn kleed nog hebben gedaan om het echt perfect op mijn lichaam aan te passen, ben ik blij dat ik het in een bruidswinkel heb gekocht...Groetjes,Véro
Voor die kleedjes op e-bay moet je je maten doorgeven, die worden dus echt op je lijf gemaakt, in tegenstelling tot de kleedjes in de bruidswinkel. Ze zijn meestal ook erg goedkoop en ik heb er enkel goede dingen overgehoord. Een vriendin van mij heeft zo een suitekleed laten maken en ze was super tevreden. Je kan er niets aan misdoen denk ik...
Ik heb er net een iets gewonere jurk besteld bij wijze van proef (Great wall East) en ben enorm tevreden. Ik ga er dus ook mijn bruidsjurk bestellen straks (eerst nog wat kilootjes kwijtraken :-)). De levering duurde een weekje of 3, het jurkje zat mij als gegoten, echt van megastevige stof en mijn oma (naaister) heeft al gemeld dat dit veel degelijker genaaid is dan het bij ons tegenwoordig gebeurt. Een echte aanrader dus!Je kunt trouwens ook vragen om bv. linten of knoopjes ipv een rits op je rug, alles is mogelijk ... Een foto doorsturen voor de kleur kan ook ... En dat allemaal voor 100, maximum 150 euro (inclusief verzending!).