TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ibe
22-5-2010
|
30-8-2009 22:05:26
ik zou daarvoor best raad vragen aan een visagiste/make-up artieste. Ik denk dat je daar echt al speciale make-up voor nodig hebt en dat je die niet zomaar in de parfumerie kan kopen
|
|
Geert
4-7-2009
|
31-8-2009 9:14:10
Ik had een muggebeet op mijn arm, die was gewoon weggeschminkt, maar kwam toch terug tevoorschijn hoor... Moet al suuupergoede schmink zijn, zoals idd theaterschmink, zeker geen genoegen nemen met gewone gezichtsschmink!
Valerie bijna 2 maand getrouwd
|
|
heidi
|
31-8-2009 9:16:36
ik heb ook 2 tatoes, uit respect voor de kerk droeg ik een kanten bolero (dan vielen deze bijna niet op), met make-up zou ik toch oppassen, zie dat het zou uitlopen ofzo... heb je geen andere oplossing, bolero, sjaal...
|
|
vicky
28-8-2010
|
31-8-2009 9:47:58
Ik heb ook een tatoo op mijn rug vanboven, en zit met juist hetzelfde probleem. Heb de duurste spullen gebruikt van de apotheker voor serieuze moedervlekken weg te werken, naar de visagiste geweest,gewone schminck... Niets helpt tot nu toe. Het verdoezeld inderdaad wel wat, maar vind het totaalplaatje( vermits je niet alleen de tattoo zelf moet bewerken, maar ook de huid rondom omdat het anders nog te fel opvalt) echt niet mooi. Het enige wat ik nog niet gevonden heb ik iemand die theater make-up doet. Als jij een oplossing vind, mag je dit altijd met me meedelen.
|
|
lies
18-8-2010
|
31-8-2009 10:19:13
bedankt voor jullie reactie ik zal eens langs gaan bij een visagiste. groetjes
|
|
Christel
30-6-2007
|
31-8-2009 14:40:51
hey Lies
ik zag hier dit artikel: De tattoo-artist Kat von D, bekend van haar realityprogramma LA Ink op T&L, heeft een concealer ontworpen waarmee alle tattoos verborgen kunnen worden.
"Er komen vaak mensen in mijn tattooshop die vertellen dat ze een tatoeage willen maar ze weten nooit waar, omdat ze rekening willen houden met een toekomstige baan of bruiloft. Ik wilde daarom een concealer ontwikkelen die geen vlekken achterlaat en alle tattoos kan camoufleren", vertelt von D.
De concealer wordt uitgebracht bij Sephora, wanneer het hebbeding in België verkrijgbaar zal zijn is voorlopig onduidelijk
.. ik zal eens zien op de website van sephora of het er al opstaat (ik bestel er ook regelmatig dingen)
groetjes christel
|
|
Evy
|
31-8-2009 18:41:05
Beste,
ik ben visagiste en voor het wegwerken van tattoo wordt inderdaad theatermake-up gebruikt. Maar spijtig genoeg ga je dit nog altijd wat blijven zien. Door het te proberen kan je het ondervinden dus vraag er zeker naar tijdens je proefsessie.
Met vriendelijke groetjes Evy check www.fonkel.be
|
|
ESMERALDA
21-5-2010
|
4-1-2010 18:22:05
Hallo, ik snap volledig je probleem want ik heb net hetzelfde! Ik probeer tevergeefs om de consealer van Kat Von D speciaal ontworpen om tatoos te verstoppen te pakken te krijgen maar blijbaar lukt dit niet zo goed. Heb jij ondertussen al een oplossing gevonden?
Esmé
|
|
lies
18-8-2010
|
8-1-2010 14:28:15
ESMERALDA ik heb ook de consealer van kat von d gezocht maar dat is niet te verkrijgen blijkbaar...jammer! maar ik heb de consealer van helena rubenstein gekocht en dat maakt men tattoo heel wat lichter en het past beter bij mijn kleed zo....en mijn ventje is ook content want hij ziet me liever met mijn tattoos dus ja :)) groetjes
|
|
marjolein
24-6-2011
|
12-1-2011 2:11:54
Hallo,
ik heb ook een tattoo die ik wil wegwerken voor mijn trouwdag..
Nou zag ik vanavond iets op internet op www.grimas.nl
Kijk bij voorbeelden en daarna bij camouflage.
Heeft hier al iemand ervaring mee?
Groetjes
Marjolein
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|