TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
16-7-2005
|
7-10-2005 13:32:13
Geen ervaring met die DJ.
Wij hebben de zelfde smaak qua muziek. Op onze trouw heeft DJ Koen gespeeld uit Oudenaarde. Echt heel goed! De dansvloer was geen moment leeg (nochtans zijn onze families niet echt dansfanaten!) Nog veel succes verder in de voorbereidingen van jullie trouw!
Groetjes, Lien
|
|
Marjan
1-7-2006
|
7-10-2005 13:44:06
Dag Lien,
Heb je hiervan een contact-nr ofzo? Ik vind die precies niet in de gouden gids.
Groetjes
|
|
Liselot
1-4-2006
|
7-10-2005 14:29:08
Hey,
wij hebben Ludwigs discobar geboekt omdat onze zaal (thermae palace oostende) altijd met hen werkt en ze hebben nog nooit klachten gehad, er is altijd ambiance maar de gasten kunnen toch nog altijd met mekaar praten. Ze hebben ons echt aangeraden om met hen te werken en ik moet toegeven, het contact zover is alleszins al zeer positief verlopen!
|
|
sanderinne
|
7-10-2005 18:05:54
Wij huwen volgende zomer in "kasteel van lebbeke" en werken met "partysound".
De reden dat we niet voor een groep kiezen is: - gewoon omdat je dan dj uit een boek kiest.Maar vergeet niet:Als de dj die jij wilt reeds bezet is zullen ze het niet zeggen. Dat zal je maar de avond van het feest zelf vaststellen.
Als je daarentegen kiest voor een dj zoals vb partysound of dj koen of...,heb je direct kontakt met de juiste persoon.
Indien hij mocht ziek zijn is er in ons geval steeds een andere dj die invalt. -De prijs is ook een groot verschil:Bij veel mensen is er een basisprijs en veel opties zoals lichten...maar bij anderen zoal bij ons met "partysound"is dat niet zo. Hij geeft direct de prijs en die is met lichten inbegrepen. Bovendien is dat zeker niet duur vergeleken met anderen. We hebben hem ook al meermaals aan het werk gezien en het was steeds een toffe avond.
Als je zijn website wil: partysound.ignuz.com
greetz...S.
|
|
Kim
|
7-10-2005 20:05:40
Wij zijn enkele maanden geleden getrouwd maar keren regelmatig terug op dit forum om te helpen.
Ons feest werd verzorgd van muziek door PARTYSOUND.Het was ECHT MEGATOF!! De muziek was echt volledig afgewisseld voor alle leeftijden. Het werd een grote fuif en dan wel voor alle leeftijden en groepen van publiek.
Ga zeker eens voor wat info bij hem langs.
Groetjes...Kim 3 juni'06
|
|
Kim
|
7-10-2005 20:07:24
3 juni'05
|
|
Dominique
|
8-10-2005 17:27:39
Wij zijn in augustus gehuwd in hetPARKHOTEL in lOKEREN. Onze dj was studio PARTYSOUND en ik kan je alvast vertellen dat het de moeite loont om met hem samen te werken of toch zeker kontakt op te nemen.
De dansavond was zeker niets op aan te merken want wij doen dansles en vrienden van ons ook.Daar hield hij heel goed rekening mee en wisselde goed af naar alle publiek,ook naar diegene die dat niet volgen.
Het was zeker geen kermis of vrije radio maar eerder een soort "party" maar dan voor alle leeftijden.
Als ik ooit nog eens trouw(ik hoop dat mijn vrouw dit niet leest,want anders heb ik een probleem),zal ik zeker weer met dezelfde zaal en dj werken.
Poeske,als ge dit eventueel toch zou lezen,...wees gerust dat ik je nog zeer graag zie hoor.Je blijft mijn enige,echte,grote liefde!!!
Kusjes: Dominique.
|
|
Marjan
1-7-2006
|
8-10-2005 20:12:10
Ik ben blij van al die positieve reacties te lezen ivm Partysound, want wij hebben hem zonet geboekt! Ik heb hem al eens bezig gehoord op een trouwfeest, en dat was dik in orde. Bovendien verloopt het contact héél vlot & vriendelijk (sorry, maar dat vind ik ook méér dan belangrijk voor jouw trouwdag); is hij zéker niet duur & weet je meteen de totaalprijs (installatie, lichten, DJ). Zo weet je meteen het ganse prijskaartje voor de avond, in tegenstelling tot vb. Ludwigs, waar ze ook héél vriendelijk waren, maar die toch zo'n 125 EUR duurder zijn!
|
|
Nathalie
|
9-10-2005 12:26:31
Marjan; ik heb dezelfde mening als jou. Wij gaan morgen langs bij Partysound om hem vast te leggen voor ons huwelijksfeest. Je voelt dat hij er alles zal aan doen om je een persoonlijk feest te geven en niet als een standaardnummer bekeken wordt. Dat is zeker zo belangrijk want tenslotte trouw je maar één maal.
Hij is inderdaad wel correct in afspraken en heel spontaan.Dat speelt toch ook een rol dat je niet als een nummer wordt bekeken.
Zijn prijs valt reuzegoed mee en we zagen hem reeds aan het werk. Dat stelt ook al gerust.
Het scheelde bij ons ook aardig van prijs vergeleken met anderen. Wat mij vooral meevalt is dat er geen opties bijkomen voor lichten e.d.
Groetjes ...Nathalie.
|
|
Lien
16-7-2005
|
10-10-2005 12:09:30
Sorry voor de late reactie. Ik zal het telefoonnummer en adres van DJ Koen vanavond thuis eens opzoeken. Ik laat je morgen iets weten.
Groetjes, Lien
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|