Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

31-8-2009 8:47:11
Dag mede toekomstige bruidjes,

Dit weekend zijn we voor trouwringen gaan kijken in Nederland (hier in
België vinden we echt onze keuze niet). Als bij wonder vonden we ginder bijna onmiddellijk ons goesting. Alleen zijn ze in onze ogen verschrikkelijk duur… 3.065,00 € voor de twee ringen. Wat zouden jullie doen? Er voor gaan of nog verder zoeken?

Kathleen
14/05/2010

Kathleen
14-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 538

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik31-8-2009 8:57:47

Dat kan tellen idd !!
Zijn het zoooooooo speciale ?
Nu jullie moeten dit zelf beslissen vind ik.
Als jullie die ringen ECHT willen, dan moeten jullie ervoor gaan.
Zou misschien wel eens op internet of zo kijken of bij een goudsmid langsgaan om te zien of die prijzen correct zijn ook...

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik31-8-2009 9:44:31

Hallo,

Onze ringen hebben wij zelf samengesteld bij Fede Di Oro in Roeselaren en kosten 840 € voor de 2. Ik vind het idd wel veel geld maar als het jullie goesting is dan moet je dat doen maar ik zou het er niet aan kunnen geven.

Gwen
14/05/2010

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik31-8-2009 9:47:44

hallo

Misschien kan je met het ontwerp eens naar fede di oro gaan en vragen of zij deze kunnen maken? of naar een andere juweelontwerper. Misschien ga je dan nog de ringen van je keuze hebben aan een veel schappelijker bedrag.
groetjes

Petra
2-10-2009
 Meld misbruik31-8-2009 10:03:47

ik vind het ook wel enorm duur, maar als het financieel haalbaar is en je ze echt zo mooi vind?
wij hebben de onze gekocht bij perles d'amour, ook volledig onze zin en we zijn ongeveer 800 euro kwijt

s
1-6-2007
 Meld misbruik31-8-2009 12:02:54

Da's behoorlijk veel geldn, maar natuurlijk is het de bedoeling dat je het 50 jaar of langer gaat dragen.
Hoeveel tijd hebben jullie nog? Ik zou precies nog wat verder zoeken.

Ons budget was 2000 euro, wat ik al een flink budget vond, maar onze droomringen kosten 'maar' 1100 euro. Dus dat was een meevaller.
Nu vind ik wel dat ringen wat mogen kosten omdat je ze heel je leven wil blijven dragen. (ik kon bijvoorbeeld geen 1000 euro aan een kleedje voor 1 dag geven)

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik31-8-2009 14:18:09

Amaai, ik val hier gewoon stijl achterover van die prijzen!!!!!!
Ik had een héle mooie verlovingsring gekregen, met diamant, maar als trouwrind wordt het gewoon een simpel witgouden ringetje die ik onder mijn verlovingsring ga dragen. En dat kostte nog geen 250€!

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik31-8-2009 16:37:10

Dat je hier in België je goesting niet kan vinden, acht ik persoonlijk onmogelijk. Ten eerste kan je moeilijk stellen dat je alle juweliers hebt afgeschuimd, daarenboven zijn er een massa uitstekende goudsmids hier te vinden die ontwerpen maken naar smaak en goesting op verzoek. Dat je naar Nederland gaat is je volste recht maar zeg aub niet dat er in België niets te vinden is... Wijzelf hebben ook flink uitgegeven aan onze droomringen van Nico Taeymans, een budget is een persoonlijke keuze. Ikzelf was van mening dat dat het enige is dat echt blijft na het huwelijk...een jurk, de feestzaal, de uitnodiingen,...dat verdwijnt allemaal na betaling van de facturen. Je moet gewoon gaan voor de ringen waar je oog op valt en waarbij je zegt 'yes!'. Wij hebben geen 15 minuten gezocht alvorens we de aankoopbon tekenden!

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik31-8-2009 19:23:45

@Lien, waarom zo vijandig? Als je na VELE winkels af te schuimen in België even gaat kijken in NL is toch niet gek? En het is maar 'n uitdrukking hé, moet je nu echt LETTERLIJK elke juwelier bezocht hebben???

Anyway, misschien beetje raar, maar mijn verloofde was er wel fier op dat die fel heeft kunnen afdingen op prijs, witgoud en vier diamantjes. Als je prijs beetje kent, weet je ook wat fel overprijsd is en wat nog door beugel kan. Hou er rekening mee dat ze vaak winstmarges tot 700 % durven vragen. Voor een Belg is het wat raar om af te dingen, zeker op zoiets als een trouwring, maar hey... wat heb je te verliezen? 'n Neen kan je krijgen, 'n ja heb je...

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik31-8-2009 20:18:19

Amai, België heeft zo veel winkels en dan vindt je je zin niet!!!
Heb je een foto van de ringen?
Je kan ermee naar Fabrigold ( zoek in google ) en die maken ze volledig na ... Je kunt er zelfs nog een eigen toets aan geven.
Hebben wij ook gedaan en we hebben de helft betaald dan dat we ze gezien hebben!
Prachtig resultaat!!!

Vele groetjes!
Lindsey ( Reeds 17 daagjes .. )

Cindy
8-4-2010
 Meld misbruik31-8-2009 22:22:13

Ook wij hebben veel winkels gaan bekijken vooraleer wij onze keuze konden maken, vooral de prijzen zijn enorm verschillend. Qua prijs, keuze en kwaliteit viel enkel fede di oro in onze smaak. Na een 8-tal winkels te hebben gaan bekijken hebben wij direct daar besteld en kmoe zeggen dat ik nog geen moment spijt heb gehad. De prijs was rond de 750euro per paar, met 8 diamantjes in mijn ring. Doordat zij zoveel trouwbeurzen doen zijn zij volgens mij de speciaalzaak van trouwringen in Vlaanderen.

heidi

Meld misbruik1-9-2009 18:43:36

waarom laat je er dan zelf geen ontwerpen, ik heb dit ook gedaan, volledig mijn zin, roodgoud met een grotere en kleinere steen, geen alledaags model en volledig mijn zin. je kan er dan bv je oud goud laten inverwerken, het is steeds een unieke ring naar jouw gedacht

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...