Terug naar overzicht
Hey Eva,Ook wij trouwen op 10.10.2009!! Nog maar 40 dagen!! Zalig spannend he!? :-)Ik ben 2 weken geleden voor mijn eerste pas geweest, beetje bang omdat ik zo'n mooie kleedjes terug zag in de winkel...Maar toen ik mijn kleed aandeed was het super, prachtig gewoon...Moeten jullie nog veel doen?Veel plezier en succes alvast.Gr.Tess
Dag Tess,wij zijn momenteel bezig met zo allemaal kleine dingen in orde te maken die veel tijd in beslag nemen. (naamkaartjes schrijven, voorkant misboekjes schrijven,...) Aangezien wij alles praktisch zelf gemaakt hebben en zelf maken steekt daar veel tijd in, maar het is ook leuk om er bezig mee te zijn.Vanavond gaan we dan naar onze diaken die de mis gaat doen om het misboekje te overlopen. Als dit goedgekeurd is, dan kunnen we deze afdrukken en binden.De tafelplanning is nu tijdelijk opgemaakt. (we wachten nu op bevestigingen voor we deze definitief opmaken)En we moeten nog een klein cadeautje gaan halen voor de kinderen aan de kerk.Voor de rest is zowat alles gepland wat maar gepland kan zijn. We kunnen dus op ons gemak verder werken aan alle dingen waar we nu mee bezig zijn.Hoe staat het bij jou?Ook veel succes met het verder plannen!Groeten,Eva
We hebben niet de traditionele trouw...Dus -'s morgens zal iedereen persoonlijk met de bus worden opgehaald -11u trouwen we enkel voor de wet-daarna met +/- 40 personen gaan we uitgebreid eten-dan iedereen terug mee in de bus want dan rijden we naar Zaventem waar we meteen op huwelijksreis vertrekken en iedereen ons mee kan komen uitwuiven...(niemand weet dit, kleine verrassing)Ze weten wel dat het zonder avondfeest is... en dat vond iedereen wel leuk aangezien de meeste als van 8u 's morgens op pad zijn...-en daarna zal ook iedereen terug thuis afgezet worden...Qua voorbereiding is het enkel nog de naamkaartjes, ons draaiboek, muziek voor tijdens de burgelijke plechtigheid en mijn boeket nog wat samenstellen, aangezien ik witte pauwveren gebruik als boeket en iedereen ook een veer krijgt opgespeld dus daar zijn we nog wel even mee bezig, maar is allemaal super leuk en spannend...Veel pelzier alvast.Gr.Tess
leuk he! ik ben ook zo blij met mijn kleedje. wij trouwen een weekje vroeger, op 2/10. Het begint echt wel te korten nu!