Terug naar overzicht
Per koppel is al meer dan genoeg. Zelfs 1 kaartje per 4 of 6 personen lijkt me voldoende. Dat wordt niet meer zo bijgehouden als vroeger.Feest waar ik laatst naartoe ben geweest stond er zelfs niets op tafel. En ik heb dat ook niet gemist. (pas nu besef ik dat)
Wij gaan 1 per koppel voorzien...
Wij laten ze drukken bij de drukker omdat ik ze zelf niet kan maken (nogal speciaal ontwerp) en we geven er eentje per persoon. Maar ben ook al op trouws geweest waar het slechts ééntje per tafel was en ik vond dat ook prima. Het is wat je zelf wil, mensen liggen daar niet wakker van hoor.
Mijn schoonma zei dat er toch nog mensen zijn die dat meenemen en eerlijk gezegd doe ik dat ook ;-)Dus haar punt was dan : als je er niet genoeg hebt kunnen de mensen geen meenemen ook he... Vandaar 1 per koppel
ja ik denk dat ik 1 per koppel ga doen dan.Mercikes voor jullie mening.µxxxsophieNog maar 2 maandjes ....
Bij ons stonden er een stuk of 4 per tafel. 1 per 4 man ofzo. Op het eind van het feest stonden er toch nog redelijk wat kaarten op de tafels. Dus die waren dan nog niet allemaal mee genomen. groetjes, Carolina
Wij hadden er 1 per 3 mensen. Meer dan de helft is teruggekomen...Valerie
heykesWij maken ook onze menu's zelf en eerlijk gezegd heb ik ook 1 menu per persoon voorzien. groetjesPetroeska
Hallo Sophie,bij ons ook individuele en gepersonaliseerde menukaarten (met voornaam van elke gast). Het is nogal vervelend om aan tafel te zitten met een aantal onbekenden en te moeten wachten om het menu ook even te kunnen inkijken, als je er maar 1 voor 4 voorziet. En zelfs met z'n tweeën één menukaartje lezen vind ik niet comfortabel.Je zit ook altijd met tafels waar niet iederéén elkaar kent en dan zijn mensen blij dat ze al eens het menu kunnen lezen ; ze hebben dan "iets te doen" en ze kunnen er daarna gezamenlijk over praten. Het is wat wij noemen : een goede "ijsbreker".Tenslotte wordt in een restaurant ook aan èlke klant een menukaart gegeven, hé, ook al ben je daar al jaren klant. Bovendien hebben wij op de linkerbinnenzijde van ons menu een grappig feestreglement staan (ook weer bedoeld om het ijs te breken), dus dat moet individueel kunnen gelezen worden, anders is voor de meesten de lol er af.Groetjes