Nu Online
Momenteel zijn er 428 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen Fedi Di Oro

31-8-2009 14:13:44
Hallo,

Ik had graag jullie ervaringen geweten met Fedi di Oro?
Wanneer worden de trouwringen gekozen?

Bedankt

Annelies

annelies
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1188

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik31-8-2009 14:19:15

Annelies ,

Nog geen ervaring met Fedi di Oro maar ik vind de ringen ook super mooi.

Ik heb met hen gebeld om te kijken wanneer het best was om onze ringen te kiezen.

Wij trouwen 9 juli 2010 en ze zeiden ons dat we tocg september / oktober (2009) toch al mochten komen kiezen.
Ben benieuwd.

Groetjes Dorien
9 juli 2010

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik31-8-2009 14:22:32

Hier kan ik dus alleen maar zeer positief over zijn...
Het was voor ons een grote afstand maar tijdens onze voorbereidingen van onze trouw is geen enkele afstand ons te ver...

Goede service - goede kwalitiet - ruim aanbod maar ook mogelijkheid voor je eigen ontwerp - ...

Ik dacht zeker na ontvangst van de ringen dat ik nog wat aanpassingen zou willen laten uitvoeren maar toen we ze zagen : "Whauw"!!! Heel knap, dus die veranderingen waren echt niet nodig en de ringen meteen mee naar huis genomen!!

Wij trouwen op 10 oktober maar wij zijn onze ringen al gaan bestellen in februari en in juni hebben we deze al gaan afhalen...

Ook zeer goed qua prijs/kwaliteit...

Voilà, aanrader dus

Veel plezier en succes

Gr.
Tess

Ruth
22-5-2010
 Meld misbruik31-8-2009 14:56:29

Ik heb daar ook al veel van gehoord.
Maar wat zijn de prijzen. Wij zijn niet echt voor goud of witgoud. Een mooie zilveren ring met steentjes is ook al meer of voldoende. Wij willen max. 400 euro geven voor beide ringen. Daarom vraag ik mij af of dat daar mogelijk is.
Wij trouwen in mei 2010 en waren maar van plan om in januari de ringen te gaan bekijken, dan heb je toch al nieuwe collectie niet?
graag info!
thanks

ruth
22/05/2010

lotje
30-5-2009
 Meld misbruik31-8-2009 15:02:37

Weet niet of ze met zilver ook werken, dat zou je eens moeten vragen.
Maar zoals eerder gezegd. Prijs/kwaliteit zitten ze supergoed en over de service is nog minder verkeerd te zeggen. Als je vraagt wanneer je moet gaan kiezen gaan ze zelf redelijk wat speling nemen, maar wij zijn getrouwd in mei en hebben pas eind februari/begin maart onze ringen gekozen. Dus ook als het wat begint de dringen kunnen ze een evengoede service en kwaliteit geven.

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik31-8-2009 15:11:28

Hallo,

Ook wij hebben daar onze ringen besteld,deze kosten voor de 2, 840 euro en zijn zelf samengesteld.wij trouwen 14/05/2010 en zijn deze in maart gaan bestellen. In januari worden ze aan huis geleverd ben wel benieuwd.

Gwen

ilse
4-7-2009
 Meld misbruik31-8-2009 16:01:17

Wij hebben ook een hele afstand gereden voor onze ringen bij Fede Di Oro, maar daar hebben we geen moment spijt van gehad.
Heel veel keuze en goede service!
Wij zijn erg 'laat' gegaan, we trouwen nu zaterdag en zijn pas in Juni gaan kijken.
Sinds 2 weken liggen ze hier klaar voor gebruik ;-) en ze zijn echt prachtig!
Groetjes
Ilse
5/09/09

Danitsia
10-9-2010
 Meld misbruik31-8-2009 17:10:21

Hey,

Wij gaan ook naar daar gaan voor ons ringen,op de website kan je al een idee krijgen van de prijzen.

Mvg Danitsia

an.R.
11-9-2009
 Meld misbruik31-8-2009 20:43:48

hoi,

Wij hebben onze ringen besteld bij hen op de huwelijksbeurs in oktober in Brussel.
Verleden week zijn we ze gaan afhalen en binnen twee weken trouwen we.
Het resultaat was hééél erg mooi en omdat het een nieuwe creatie was hadden we onze ringen enkel nog maar op papier gezien.
Uitstekende service en heel correct!

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik11-9-2009 16:00:43

hey Annelies

Ringen bestel je ongeveer vier à vijf maanden op voorhand.
Wij hebben onze ringen bij Fede Di Oro gekocht en hebben daar goede ervaring mee!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...