Nu Online
Momenteel zijn er 428 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hebbe jullie dat ook?

7-10-2005 16:45:29
Hey,

nog 176 dagen te gaan tot onze trouw... nu we de kaap van een half jaar voorbij zijn, onze ondertrouw al achter de rug is, we al zijn gaan horen achter onze huwelijksreis enz., begin ik echt wel zenuwachtig al te worden... maar ik moet nog wel een half jaar wachten hé... ik vind het soms vreselijk, en we hebben nog wel dingetjes te doen, maar je kan niet alles altijd maanden op voorhand doen, de meeste dingen zijn al klaar (ringkussentje, geschenkjes voor de kindjes aan de kerk, onze huwelijkskaars, kaarsjes voor op tafel, misboekje,...) Ik word er zo stresserig van, maar de tijd blijft maar zo traag vooruit gaan vind ik :-(

Els (1-4-06)

Els
1-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 382

Patrick
8-10-2005
 Meld misbruik7-10-2005 17:01:41

Beste Els,

Wanneer de teller staat op nog 1 dag te gaan zoals bij ons, dan krijg je pas de kriebels in de buik. Nu gaat het eigenlijk ook traag omdat alles al klaar staat maar de weken ervoor vliegen voorbij.

Geniet ervan met alles wat je kan.

Het zal allemaal voorbij vliegen

Connie
8-10-2005
 Meld misbruik7-10-2005 18:29:56

Idem dito, bij mij is het ook morgen de grote dag. Wij hebben alles op 5 maanden geregeld en dit is een echte aanrader. Sowieso hebben wij niet snel zenuwen. Bij mij zijn ze pas vanmiddag echt toegeslaan zodat ik daarjuist amper kon eten. Bij mijn aanstaande echter nog altijd geen greintje zenuwen te ontdekken.
Er gewoon niet te veel aan denken zou ik zeggen en een goede timing maken. Maar zoals ik al lees, ben je in feite met heel veel al in orde.
Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...