Nu Online
Momenteel zijn er 558 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

"jasje" wegwerpcamera

31-8-2009 16:14:24
Wie kan helpen om een wegwerpcamera met een gemakkelijk ontwerp aan te kleden. Leuke tekstjes heb ik al gevonden weet enkel niet hoe ik ze een mooi en gemakkelijk "jasje" kan aantrekken.

Bedankt voor jullie hulp
Laurence
09/09/09

Laurence
18-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1262

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik31-8-2009 17:22:00

Hey Laurenceke!
Ik heb ook wegwerpcamera's. Ik heb gewoon het tekstje afgedrukt, uitgeknipt en geplakt op een mooi kaartje (met 2 aronskelkjes op, van bij Ava). Die heb ik met een mooi lintje vastgemaakt aan elke camera.
Brrr, ik heb nu wel veel stress hoor!
Vandaag moeten we naar Den Hof voor de tafelindeling + alle "versieringen" moeten afgegeven worden.
Hoe is het met u verder??
xxx

Laurence
18-9-2009
 Meld misbruik31-8-2009 18:27:02

Hey,

Heb je deze middag een mail gestuurd.
Is verdezr alles in orde??
is wel spannend hé, over enkele dagen ben je een getrouwde vrouw!!
Geniet er met volle teugen van en ik zal zeker op je denken!

Stephanie
21-8-2010
 Meld misbruik1-9-2009 9:15:26

Hey

Wij denken er ook aan om wegwerpcamera's te zetten op de tafels voor het avondfeest. Kunnen jullie me jullie tekstje eens doormailen die je gebruikt hebt voor de camera's? Mijn email is s.oris@vshanab.be

Alvast bedankt en geniet ervan op jullie trouw!!

Grts

Stephanie

tami
26-6-2010
 Meld misbruik1-9-2009 12:17:32

Hallo Laurence,

je zou het in vilt kunnen doen en met zelfklevend velcro de uiteinden kunnen samenhouden.
Heb je rond je camera helemaal géén papieren omhulsel ?

Laurence
18-9-2009
 Meld misbruik1-9-2009 12:24:31

Ja er zit een omhulsel rond in karton maar wou deze toch iets personaliseren

els
12-9-2009
 Meld misbruik1-9-2009 19:52:16

Hallo Laurence
Zou je ons ook kunnen helpen, met een aantal tekstjes,ik ben er niet zo handig in, en ik trouw binnen 11 dagen .
Kunnen jullie me jullie tekstje eens doormailen die je gebruikt hebt voor de camera's? Mijn email is ellu112@telenet.be
Alvast bedankt Els en Luc

tami
26-6-2010
 Meld misbruik1-9-2009 23:48:39

Laurence,

als je nou dat kartonnen omhulsel er eens heel voorzichtig afhaalde, dus zonder het te scheuren of kapot te snijden. Daarna leg je het op een wit vel papier van 220 g en tekent met potlood de omtrek èn de verschillende gaten (flashknop, cadragevenstertje,...). Duid ook met potlood op je uiteindelijke papier de plooilijnen aan.
Vooraleer je dan gaat plooien, kan je eerst je persoonlijk cachet meegeven en dan pas toekleven. Dat lijkt mij het makkelijkst.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...