Terug naar overzicht
Hey Laurenceke!Ik heb ook wegwerpcamera's. Ik heb gewoon het tekstje afgedrukt, uitgeknipt en geplakt op een mooi kaartje (met 2 aronskelkjes op, van bij Ava). Die heb ik met een mooi lintje vastgemaakt aan elke camera.Brrr, ik heb nu wel veel stress hoor!Vandaag moeten we naar Den Hof voor de tafelindeling + alle "versieringen" moeten afgegeven worden.Hoe is het met u verder??xxx
Hey,Heb je deze middag een mail gestuurd.Is verdezr alles in orde??is wel spannend hé, over enkele dagen ben je een getrouwde vrouw!!Geniet er met volle teugen van en ik zal zeker op je denken!
HeyWij denken er ook aan om wegwerpcamera's te zetten op de tafels voor het avondfeest. Kunnen jullie me jullie tekstje eens doormailen die je gebruikt hebt voor de camera's? Mijn email is s.oris@vshanab.beAlvast bedankt en geniet ervan op jullie trouw!!GrtsStephanie
Hallo Laurence,je zou het in vilt kunnen doen en met zelfklevend velcro de uiteinden kunnen samenhouden. Heb je rond je camera helemaal géén papieren omhulsel ?
Ja er zit een omhulsel rond in karton maar wou deze toch iets personaliseren
Hallo LaurenceZou je ons ook kunnen helpen, met een aantal tekstjes,ik ben er niet zo handig in, en ik trouw binnen 11 dagen .Kunnen jullie me jullie tekstje eens doormailen die je gebruikt hebt voor de camera's? Mijn email is ellu112@telenet.beAlvast bedankt Els en Luc
Laurence, als je nou dat kartonnen omhulsel er eens heel voorzichtig afhaalde, dus zonder het te scheuren of kapot te snijden. Daarna leg je het op een wit vel papier van 220 g en tekent met potlood de omtrek èn de verschillende gaten (flashknop, cadragevenstertje,...). Duid ook met potlood op je uiteindelijke papier de plooilijnen aan. Vooraleer je dan gaat plooien, kan je eerst je persoonlijk cachet meegeven en dan pas toekleven. Dat lijkt mij het makkelijkst. Groetjes