Terug naar overzicht
Hey Ine,Wat leuk voor je! Heb ook uiteindelijk het allereerste kleedje gekocht dat ik paste... bij Anuna! Inderdaad zeer vriendelijke mensen, nu nog hopen dat de retouches goed gedaan worden en dan kan het niet meer stuk hè! Veel succes nog met de rest van de voorbereiding.Groetjes,Sara
Hallo, wat fijn dat je een leuke jurk gevonden hebt! Ik wou ook eens een kijkje gaan nemen bij Linkx in Hasselt. Kan je me idee geven van de prijzen?Groejes, Anne
Heej Anne,net als in alle winkels zitten er van alle prijzen tussen! Als je een bepaald budget in je hoofd hebt kan je dat best meteen zeggen (dan ben je niet ontgoocheld achteraf)Wat wel was is dat kleedjes die meer stof en onderrokken hebben duurder zijn, wat logisch is!Geniet ervan
Hey Ine,Ik heb ook een kleedje van Anuna ook voor februari...open rug, blote armen en tot aan de knie! Brr....hihiv Kan nooit een slechte keuze zijn...je zit toch het grootste deel van de dag binnen...Groetjes,Katrien
Hey Ine,proficiat met je keuze! Ik heb net hetzelfde meegemaakt toen ik in beide winkels ging passen.Bij Anuna was het veel gezelliger en losser.Fijn voor jou!Succes nog.Groetjes.