Terug naar overzicht
al eens bij ava gekeken??
Hoi Els,Bij de volgende zaken heb ik al geinformeerd:AVAANTALIS in AsseDrukkerij Paesen in OpglabbeekDrukkerij Leen in ZonhovenDrukkerij Peeters in HerentSchleiper in HasseltEgberghs in HasseltNergens konden ze mij verderhelpen. Het enige wat sommigen hadden was een Rouw-omslag met zwarte binnenkant en zwart randje...Toch bedankt voor je reaktie !Groetjes,Barbara
Veel keuze bij Clips te Aalst of Asse... Hopelijk daar meer geluk!!Evy22/07/2006
Hallo BarbaraBij onze drukker hadden ze dergelijke enveloppes met idd heel sobere kaarten. WE konden ze hebbben met rode of blauwe voering (afhankelijk van inktkleur op de kaart)groetjesLien
Hallo Barbara,Wij hebben denk ik gelijkaardige omslagen maar in een ander formaat voor onze uitnodigingen. De onze zijn 210x110. Buitenkant beige-grijs, binnenkant wit. Wij hebben ze bij IMB in Mechelen gekocht, dezelfde hadden ze ook bij AVA. Dergelijke omslagen in jullie formaat heb ik nog niet gezien.Misschien kan je eens bij IMB informeren. Ze hebben een website en staan vermeld in de gouden gids.GroetjesElke
Bel naar de firma Epacar (papiergroothandel) en vraag naar Nicky.Zij zal jou kunnen verderhelpen waar je dit kan vinden.tel = 03/450 75 15mvgLars