Terug naar overzicht
Hallo,Je hebt de outlet winkel van la sposa in beveren-leie. Daar hebben ze normaal mooie trouwkleedjes voor een minder gigantische prijs.Trouwringen daar gaan wij niet echt op besparen daar we ze toch iedere dag, jaar na jaar willen dragen en we kwaliteit willen maar fede di'oro valt best mee van prijs anders. Maar voor je kleed kan je zeker terecht in outlet winkels hoor, in deinze (is niet meer in w-vl natuurlijk) is er ook een outlet winkel heb ik al gehoord. Best eens surfen naar outlet winkels in west-vlaanderen.Veel succes in je zoektochtgroetjesAstrid
HalloIkzelf ben ook van Westvlaanderen, trouwkledij kan je redelijk goedkoop krijgen bij Steven in Torhout, daar heb je outlets van maar je hebt er ook vanaf 6OO€, ook in Oostende in de winkelstraat heb je een trouwwinkel met redelijk goedkope trouwjurken.Goedkope ringen heb je bijvoorbeeld al mooie bij Amici. Ik wou persoonlijk ook meer geld uitgeven aan mijn trouwring, maar zowel ik als mijn vriend mogen geen ringen dragen met ons werk. Dus nemen we een iets goedkopere ring en vergezelen we onze liefde nog eens met een identieke tattoo.Veel succes met je zoektochtgroetjes Petroeska
in brugge heb je een outlet bruidswinkel de bruidschat, ze hebben er ook 2de hands jurken, dit is wel op afspraak.moet eens kijken op internet, http://www.debruidsschat.be/ wij hebben ook goedkope ringen gekocht, een tip: trouwringen in edelstaal (dus gewone stalen ringen) heel mooi, duurzaam en verkleurd niet, maar wel spotgoedkoop!!!mijn ventje zijn ring heeft 50 euro gekost en de mijne 160 euro, maar van mij zitten er steentjes in, daarmee de meerprijs.wij hebben ze gekocht bij juwelier de casteleyn in de steenstraat in Brugge.groetjes
weten jullie anders nog winkels met gewone speciale witte jurken (geen echt trouwkledij?groetjes