TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
17-5-2008
|
1-9-2009 14:56:40
mijn man en zijn broers zijn allemaal muzikanten...
mijn man krijgt per optreden van een uur zo'n 150 euro, maar hij heeft wel zijn materiaal bij
vind het raar dat jij de prijs moet bepalen, lijken me dan geen professionele mensen?
|
|
Wouter
|
3-9-2009 17:44:15
Voor een huwelijksviering met materiaal ligt de prijs tussen 150 en 300. Afhankelijk van hun ervaring en professionaliteit.
Materiaal ook zelf nog eens huren duwt dit wel wat hoger voor jullie.
Succes
|
|
Ilse
|
3-9-2009 22:58:28
Dag Emilie,
Ik ben het eens met Sarah, wel raar hoor dat jij zelf moet instaan voor materiaal ... Ik zit zelf in een band en wij vragen naargelang de bezetting 200 à 300 euro maar brengen wel zelf onze zanginstallatie (micro's, boxen, mixer ed) mee.
Groetjes,
Ilse
|
|
Natalia
|
6-9-2009 23:31:42
Beste Emilie,
het is zelfs een beetje verdacht dat de band geen eigen materiaal heeft, hoe kan je zeker zijn in optreden als je met materiaal werkt die je niet kent.
Ik werk als zangeres telkens met eigen installatie en eigen technicus, die al veel ervaring heeft en heel goed weet wat hij moet doen om de perfecte klank te verkrijgen. Prijs live zang - 200 euro, live zang met live pianist - 300 euro.
www.alina.be
Groetjes
|
|
Lukas
|
21-10-2009 12:05:00
Beste Emilie, Ik ken een gospelkoor dat 150euro vraagt: Happy art uit Meerbeek. zij hebben ook een website www.happyart.be . Heel mooi !
|
|
Emilie
26-9-2009
|
29-10-2009 11:37:59
Bedankt voor de reacties. we hebben nu een prijs afgesproken. Het zijn idd geen professionele mensen. (meer als hobby) We kennen ze via via. Ze doen normaal geen huwelijken, maar spelen al de liedjes die we zelf willen (geen tradionele liefdesliedjes).
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|