Nu Online
Momenteel zijn er 555 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ de bruidjes op 12/09/09

1-9-2009 7:43:24
Ik wens iedereen veel succes toe.
De zenuwen beginnen stillaan te komen...

Hopelijk wordt het een mooie en leuke dag.
Nog 6 dagen werken en dan nemen we even rust... om er volledig voor te gaan

beynen
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1024

Tine
12-9-2009
 Meld misbruik1-9-2009 13:14:55

Hey hallo,

Wij trouwen oook op 12/09/09. Alles is op zich geregeld. We moeten enkel nog naar de fotograaf (wil maar 1 week op voorhand).
Anderzijds wachten we nu op onze ringen, waarschijnlijk vandaag. We wachten ook op onze kaarsen. Het wordt een feest met alles er op en eraan (alle voor ons toch he)

Ik zie het ook al helemaal zitten. Voor jou ook veel plezier en geniet van de dag.

Lorianne

Meld misbruik1-9-2009 13:42:44

hallo,
wij trouwen ook op 12/9 te Lokeren. Hoorde vanmorgen iets van een nazomer, hoop het echt!
bij ons nog kleine dingen afwerken zoals bedankjes...meeste is geregeld. Kijk er al naar uit!
x
Lorianne

Nathalie
12-9-2009
 Meld misbruik1-9-2009 13:50:32

Hey

Ja idd het begint te korten !!! Wij trouwen 12/09/2009 in Stabroek ... nog mensen?
Als je de weersvoorspellingen ziet geven ze effectief mooi nazomerweer, laten we duimen :-)

Groetjes en geniet er nog van!

Vrijdag vrijgezellen brr ...

Nathalie

veronique
12-9-2009
 Meld misbruik2-9-2009 10:51:42

hey bruidjes,
ik trouw ook op 12/09/2009 in stekene.
Ook bij ons is alles al geregeld.
Juist nog om de huwelijkskaars en de bedankjes voor de getuigen en ouders.
Ik moet nog 4dagen werken en dan alle decoraties maken voor de feestzaal. Want wij doen alles zelf. En dan breekt die lang verwachte dag aan. En de weersvooruitzichten zien er super uit.
Ik wens jullie allemaal een dag toe om nooit meer te vergeten.

Kathy
12-9-2009
 Meld misbruik2-9-2009 21:50:14

Hey,

12/09 is populair zo te zien. Wij trouwen die dag in Assenede. Als we nu eens allemaal duimen voor goed weer, is de zon hopelijk van de partij! :-)
Jaja, het begint nu echt wel te korten maar het mag ook wel want alles is zo goed als geregeld.

Aan iedereen een fijne dag toegewenst en geniet ervan!

Groetjes,
Kathy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...