Terug naar overzicht
Hier hetzelfde "probleem". Mijn ouders zijn gescheiden, allebei nieuwe partner die elk kinderen hebben. Ze blijven beleefd tegen mekaar maar om ze nu ganse avond samen aan tafel te zetten...Daarom doen wij de eretafel ietsje anders. Bij ons zitten de getuigen en onze allerbeste vrienden. Mijn moeder en vriend en kinderen daarvan zitten aan andere tafel, mijn vader en diens nieuwe vriendin en kinderen aan nog andere tafel, mijn schoonouders met schoonfamilie ook aan andere tafel. Ze weten dit al en niemand maakte daar een probleem van. Het is niet verplicht een eretafel te hebben met je ouders enzo, dat is de traditie maar soms moet je tradities veranderen door persoonlijke omstandigheden. Ik ben al vaker naar huwelijken geweest waar de beste vrienden bij het koppel aan tafel zitten en de ouders apart...niks raars aan hoor :-)
Hey Ibe,Merci voor je reactie, maar het probleem is dat mijn ouders (die helft van het feest betalen) en wij de andere helft zelf, wel graag aan de eretafel zouden zitten, dus dan kan je al niet anders dan de andere ouders er ook bijzetten. Vervelend hé! groetjes ellen!
Bij mij zo"n beetje hetzelfde. Ik heb aan de eretafel: Mijn papa, mijn oma en opa, mijn vriend zijn ouders en mijn zus en zijn broer (onze getuigen). En mijn zus brengt een goede vriend mee en mijn papa een goede vriendin.Mijn moeder zit bij haar kant van de familie. Heb altijd bij mijn pa gewoont en vond dat een goede beslissing. Niemand heeft hierover moeilijk gedaan.Groetjes en met alle rust kom je hier wel uitsophie
Hey,Wij kiezen ook, op aanraden van mijn mama, een eretafel met getuigen en beste vrienden. Mijn schoonouders zijn gescheiden en komen niet overeen. Mijn ouders zijn ook gescheiden, maar mijn vader is overleden. Om alle ongemakkelijke momenten uit de weg te gaan vind ik dit een goede oplossing! Dus elke ouder aan tafel bij zijn of haar familie...Veel succes ermee!
Er zijn bij ons geen vetes, waarvoor ik mij gelukkig mag prijzen als ik dit alles lees. Toch zal onze eretafel bestaan uit goede vrienden (waartoe getuigen automatisch behoren). Dit omdat het toch jouw avond is en 't is meer fun met hun tafelen dan met mijn ouders en schoonouders. Bovendien is 't ook leuker als zij bij hun families zitten voor die families zelf.Sterkte nog met doorhakken knoop.