Terug naar overzicht
Bestaat dit nog? Ik heb die zaal zelf nooit gezien maar ik herinner me meerdere discussies over die zaal aangaande organisatie en een beslissing dat ze er mee zouden stoppen... Ik zou de zaal zeker eens googlen op deze website...Succes!
Ik heb mail gekregen en ze bestaat nog steeds. oei dat klinkt wel niet positief hé. Ik hoop dat er nog mensen reageren die er een feest gegeven hebben...
Begin voldende maand moeten wij naar daar naar een trouwfeest. Als het dan nog niet te laat is, kan ik een kersverse reactie geven.
Hey,Ik ben daar in juli geweest voor een trouwfeest. Het is idd een orginele lokatie, maar ikzelf was er niet enthousiast over. De wc's (die buiten in hokjes zijn) vond ik het ergste. Ze zijn wel proper, maar als het regent niet echt aangenaam om in je mooie kleren (in den donker) in een hokje te gaan zitten waar er spleten in de deur zitten. De danszaal is wel leuk maar als er een beetje ouder volk komt niet echt ideaal. Ook de weg naar de locatie is redelijk stijl (voor oudere mensen) en als het regent ook erg glad. Hopelijk heb je iets gehad aan mijn ervaring. natuurlijk beslissen jullie zelf wat jullie mooi vinden héGroetjes
Hey,We hebben een bezoekje gebracht en idd de minpunten die je opsomt, herkenden wij ook. We vonden het wel leuk maar niet afgewerkt. Wc's, danszaal apart...We hebben nu een optie op kasteel van Conincxdonck. Zaal en reactie's zijn alleszinds veel positiever.Bedankt voor jullie commentaar, het heeft ons zeker geholpen.