Terug naar overzicht
Ik wens jullie alvast veel plezier ! :)Groetjes
Hoi Tess,Is dit kostuum op maat gemaakt? Waar hebben jullie dit dan laten doen? Wij zijn op zoek naar een goede kleermaker voor mijn ventje zijn kostuum.groetjes
Nee nee Dominique, het is niet op maat gemaakt.Komt van bij E&R, is van Nicky van Kets en nu moet zijn broek aangepast worden, zijn vestje en jas ook en dan nog wat aanpassingen aan zijn hemd...Van al de winkels die we bezocht hebben voor hem, vonden we bij E&R het speciaalste maar service - vriendelijkheid - ... dat krijg je daar zeker niet.Niet in de mannenafdeling en in de vrouwen nog minder...maarja...we trekken onze plan daar wel... :-)Veel plezier en succes alvast.Gr.Tess
Dag Tessa,spannend allemaal hé:-)Toen mijn vriend de eerste keer zijn kostuum volledig aanhad (ik was er bij), wow, dat was even slikken. Hij zag er echt geweldig uit!Dus hopelijk staat het bij jouw vriend gewoon super en geniet hij er met volle teugen van!Groeten,Eva10/10/'09
Ik had dat ook!!!Toen mijn vriend helemaal uitgedost uit het pashokje kwam was mijn eerste reactie: "amaai, ik zeg zeker ja!!!"Het komt van Deville in Turnhout, super goede service!!!! Een echte aanrader.Grtjs Fie.
Hallo Tessa,Spannend hé! Hopelijk viel je totaal in zwijm van je toekomstige in zijn kostuum te zien.Ik wacht tot de dag van ons huwelijk, maar ben razend benieuwd!! Ik vind het leuker dat hij mijn kleedje niet gezien heeft en ik zijn kostuum niet(iedereen gelijk voor de wet hé!), dat maakt onze dag nog eens zo spannend...Ik kijk al zo uit naar het moment dat hij komt aanbellen...groetjes,IngeNog 39 dagen!!