Nu Online
Momenteel zijn er 441 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vandaag eerste pas van mijn toekomstig ventje...

1-9-2009 10:05:43
Omdat,wij dames, steeds hier laten weten hoe blij we zijn omdat we vandaag onze 1ste pas hebben, wil ik jullie ook meedelen dat vandaag mijn toekomstig ventje zijn eerste pas heeft en we kijken er ook enorm naaruit...
Hij kijkt er zo naaruit om nog eens zijn kostum te mogen showen, nu afgewerkt met de bijpassende schoenen...

Gaat weer spannend worden...

Gr.
Tess

Tessa
10-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 360

tami
26-6-2010
 Meld misbruik1-9-2009 10:27:38

Ik wens jullie alvast veel plezier ! :)

Groetjes

dominique
7-5-2010
 Meld misbruik1-9-2009 11:48:47

Hoi Tess,

Is dit kostuum op maat gemaakt? Waar hebben jullie dit dan laten doen? Wij zijn op zoek naar een goede kleermaker voor mijn ventje zijn kostuum.

groetjes

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik1-9-2009 12:06:35

Nee nee Dominique, het is niet op maat gemaakt.
Komt van bij E&R, is van Nicky van Kets en nu moet zijn broek aangepast worden, zijn vestje en jas ook en dan nog wat aanpassingen aan zijn hemd...

Van al de winkels die we bezocht hebben voor hem, vonden we bij E&R het speciaalste maar service - vriendelijkheid - ... dat krijg je daar zeker niet.
Niet in de mannenafdeling en in de vrouwen nog minder...maarja...we trekken onze plan daar wel... :-)

Veel plezier en succes alvast.

Gr.
Tess

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik1-9-2009 12:14:12

Dag Tessa,

spannend allemaal hé:-)
Toen mijn vriend de eerste keer zijn kostuum volledig aanhad (ik was er bij), wow, dat was even slikken. Hij zag er echt geweldig uit!
Dus hopelijk staat het bij jouw vriend gewoon super en geniet hij er met volle teugen van!

Groeten,
Eva
10/10/'09

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik1-9-2009 13:46:42

Ik had dat ook!!!
Toen mijn vriend helemaal uitgedost uit het pashokje kwam was mijn eerste reactie: "amaai, ik zeg zeker ja!!!"
Het komt van Deville in Turnhout, super goede service!!!! Een echte aanrader.
Grtjs Fie.

Ludo
10-10-2009
 Meld misbruik1-9-2009 17:44:22

Hallo Tessa,

Spannend hé! Hopelijk viel je totaal in zwijm van je toekomstige in zijn kostuum te zien.
Ik wacht tot de dag van ons huwelijk, maar ben razend benieuwd!! Ik vind het leuker dat hij mijn kleedje niet gezien heeft en ik zijn kostuum niet(iedereen gelijk voor de wet hé!), dat maakt onze dag nog eens zo spannend...Ik kijk al zo uit naar het moment dat hij komt aanbellen...

groetjes,
Inge
Nog 39 dagen!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...