Terug naar overzicht
Ik vind die prijs nog wel meevallen, maar niet goedkoop.Er zijn hier al andere prijzen gepasseerd.Al hadden we zelf goedkopere, maar ook erg eenvoudige uitnodigingen.
Wij hebben ook uitnodingen met foto, maar wij hebben ze zelf gemaakt, met behulp van een nonkel en photoshop. Dan ontwerpje binnen bij een drukker en bijpassende envelopjes; Wij waren heel goedkoop gesteld op die manier
Hoi Elleke,Ik heb mijn uitnodigingen gemaakt via vistaprint. Zo ook mijn kaartjes voor receptie en avondfeest en mijn menu.Daar kan je een ontwerp aanduiden en alles is in dezelfde lijn..ik kom op 0,80 cent per uitnodiging incl. envelop..succesruthje22/05/2010
Hallo,Wij hebben ze ook laten maken bij onze fotograaf. 4.00 EUR per stuk incl enveloppe.We hadden ook geïnformeerd om ze bij een drukker te laten drukken, maar dit kwam duurder uit ...Groetjes,Mieke
Wij hebben bij onze drukker € 700 betaald voor 170 uitnodigingen (met enveloppe). Wel zonder foto.
Ook nog even rekening houden met de drukkosten, deze zijn supplementair aan de kostprijs uitnodiging en enveloppe.
@ danielle, bij die prijs is alles inbegrepen (andere tekst receptie/avondfeest)alsook de fotoreportage....
Hoi Ellen,Wij hebben ook een kaart met een foto, wij waren hiervoor 220 euro kwijt inclusief drukkosten e.d. als je wil zien wat voor een kaart wij hebben kijk dan even op: www.25-09-09.bruiloftsite.nl Groetjes Sara
De onze kostten 3,9 € per stuk all-in.Super reacties op gekregen en zou het zo terug doen !!Is in totaal mss niet goedkoop, maar als het jullie zin is: doen !