Nu Online
Momenteel zijn er 419 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostprijs uitnodigingen

1-9-2009 12:00:16
Wij zouden graag een uitnodiging hebben met foto.
Bij onze fotograaf hebben we iets gezien wat we beiden graag zien (en dat is een succes). Maar het zou op 3,5 euro komen per kaart, met enveloppe erbij.

Is dat niet wat aan de dure kant vraag ik mij af...
Dan kom ik aan 280 euro voor 80 trouwkaarten...

grtz Elleke
03/07/2010

Ellen
3-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 517

s
1-6-2007
 Meld misbruik1-9-2009 12:15:55

Ik vind die prijs nog wel meevallen, maar niet goedkoop.
Er zijn hier al andere prijzen gepasseerd.
Al hadden we zelf goedkopere, maar ook erg eenvoudige uitnodigingen.

Petra
2-10-2009
 Meld misbruik1-9-2009 12:16:48

Wij hebben ook uitnodingen met foto, maar wij hebben ze zelf gemaakt, met behulp van een nonkel en photoshop. Dan ontwerpje binnen bij een drukker en bijpassende envelopjes; Wij waren heel goedkoop gesteld op die manier

Ruth
22-5-2010
 Meld misbruik1-9-2009 12:38:47

Hoi Elleke,

Ik heb mijn uitnodigingen gemaakt via vistaprint. Zo ook mijn kaartjes voor receptie en avondfeest en mijn menu.
Daar kan je een ontwerp aanduiden en alles is in dezelfde lijn..
ik kom op 0,80 cent per uitnodiging incl. envelop..

succes

ruthje
22/05/2010

Mieke
14-11-2009
 Meld misbruik1-9-2009 12:47:01

Hallo,
Wij hebben ze ook laten maken bij onze fotograaf. 4.00 EUR per stuk incl enveloppe.
We hadden ook geïnformeerd om ze bij een drukker te laten drukken, maar dit kwam duurder uit ...
Groetjes,
Mieke

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik1-9-2009 13:39:25

Wij hebben bij onze drukker € 700 betaald voor 170 uitnodigingen (met enveloppe). Wel zonder foto.

Danielle
3-10-2009
 Meld misbruik1-9-2009 15:15:53

Ook nog even rekening houden met de drukkosten, deze zijn supplementair aan de kostprijs uitnodiging en enveloppe.

Ellen
3-7-2010
 Meld misbruik1-9-2009 15:37:31

@ danielle, bij die prijs is alles inbegrepen (andere tekst receptie/avondfeest)alsook de fotoreportage....

Sara
25-9-2009
 Meld misbruik1-9-2009 21:04:03

Hoi Ellen,
Wij hebben ook een kaart met een foto, wij waren hiervoor 220 euro kwijt inclusief drukkosten e.d. als je wil zien wat voor een kaart wij hebben kijk dan even op: www.25-09-09.bruiloftsite.nl

Groetjes Sara

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik2-9-2009 9:02:58

De onze kostten 3,9 € per stuk all-in.
Super reacties op gekregen en zou het zo terug doen !!
Is in totaal mss niet goedkoop, maar als het jullie zin is: doen !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info