Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijzinninge plechtigheid

7-10-2005 22:34:51
Hoi medetrouwertjes!

Aangezien wij geen kerkelijk huwelijk willen, maar toch wat meer ceremonie wensen hadden wij gedacht aan een vrijzinnige plechtigheid. Een altaarnatief zoals dat soms wordt genoemd. Heeft iemand hier ervaring mee?

greetz,
Saskia (1/4/6)

saskia
1-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 602

monja
25-2-2006
 Meld misbruik8-10-2005 10:15:55

Hallo,

mijn vriendin en ik trouwen ook met een vrijzinnige plechtigheid. Voorwaarde is wel dat 1 vd partners vrijzinnig humanistisch is! wij hebben een moreel consulent onder de arm genomen en samen met haar een viering op maat gemaakt! als je zin hebt om te mailen, mag je je e-mail op het forum zetten, hoeft niet hoor!
heel veel succes!
Monja

Els
3-9-2005
 Meld misbruik10-10-2005 11:28:08

Dag Saskia,

Wij zijn getrouwd op 03/09/05 en wij hebben ook voor een vrijzinnige plechtigheid gekozen.
Het was prachtig en emotioneel.
Echt heel persoonlijk.
Ik denk niet dat het vrijzinnig zijn een voorwaarde is, maar hier kan je je best eens over informeren.

Antoon
7-7-2008
 Meld misbruik11-10-2005 0:44:54

Verleden jaar hebben wij een videoreportage gemaakt,met Rent-a-Priest.Als je wil,kan je de ceremonie gratis bekijken op onze DVD. www.videomanie.be
Beste Groeten,
Antoon

Els
3-9-2005
 Meld misbruik11-10-2005 10:24:18

Rent-a-priest is niet hetzelfde als een vrijzinnige plechtigheid!

Rozeke
20-12-2007
 Meld misbruik11-10-2005 13:55:13

Antoon, waar kan je die dvd bekijken op de website? Want ik zie die toch nergens staan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...