Terug naar overzicht
Als jij bij het liedje een goed gevoel krijgt, zou ik niet letten op de vertaalde tekst.Grtjs Sofie;
Inderdaad prachtig liedje! Krijg ook altijd kippenvel als ik het hoor!
Prachtig liedje. Geeft me ook vaak kippenvel als ik het in een film hoor. Maar hier ook twijfels omwille van de tekst, klinkt op het eerste zicht niet echt positief he. Mag ik vragen welke 'positieve' interpretaties je hebt gevonden of waar ik ze kan vinden? Bedoel je verschillende interpretaties specifiek in de vertaling?Als jullie je absoluut goed voelen bij dit nummer, zou ik niet twijfelen hoor. Groetjes!
HeyHet is een heel mooi liedje en echt perfect voor een openingsdans. Komt 2x in de film 'the girl next door' en idd op perfecte momenten. Laat je niet afschrikken door de tekst. Wij hadden angel van Sarah McLachlan en dat wordt naart schijnt op begrafenissen gespeeld maar ben heel blij dat we het hebben gekozen en hebben er complimenten voor gekregen dat we een niet alledaags liedje hebben gekozen. Groetjes, Laura
Hey,bedankt al voor jullie mening te delen. Laura, Angel van Sarah mclachlan is ook een prachtig liedje (De film City of Angels al gezien, anders zeker eens kijken: prachtig).Kim, Voor de interpretaties heb ik gewoon in google interpretatie this years love van David Gray ingetikt. En kwam dan op een paar interpretaties uit.Het komt er op neer dat hij eigenlijk lang heeft gevochten voor een relatie en dat hij uiteindelijk hoopt dat de relatie blijft duren.Groetjes Tine