Terug naar overzicht
Ik trouw pas volgende zomer, dus bij mij is het nog maar het prille begin.Mijn broer is zaterdag getrouwd. Van hun vrijgezellenavond wisten ze ook niks af, maar is allemaal vrij vlot en tof verlopen.De dag voor de trouw moest nog heel veel gedaan worden en er is zelfs zoveel stress geweest dat er ruzie was ontstaan tussen mijn schoonzus, mijn zus, mijn moeder en mij.Maar uiteindelijk is alles op tijd klaargeraakt en was iedereen super tevreden van 's morgens tot 's nachts.GroetjesElisa
wij trouwen op 2 oktober maar ik heb ook mijn vrijgezelle zaterdag! ik ben heel erg benieuwd.alvast heel veel plezier.
Hoi!yep, wij trouwen ook op 19 september, en ook ik heb zaterdag mijn vrijgezellendag/ -avond... Weet er ook absoluut nog niets van...Nog veel voorbereidingen nodig voor de trouw zelf?Waar trouwen jullie?
@ Astrid:Wij trouwen in Zandvliet.Ik ben nog een idee aan het uitwerken voor het gastenboek. Heb vrijdag derde pas van men trouwkleed. Moet nog give-aways maken voor de kids. En de bedankjes voor de receptie & avondfeest afwerken.En jij? Waar trouwen jullie? Nog veel te doen?Ik geniet zo van die voorbereidingen hé, ik ga het echt missen. Ik denk dat ik nog wekelijks op dit forum blijf lezen om af te kikken...Groetjes, Sofie.
Hey, ook wij trouwen op 19/09/09 in Zaventem (wet) en kerk (steenokkerzeel)Wij hebben onze vrijgezellen op 12/09/09.Onze voorbereidingen zijn zo goed als rond!Vrijdag bespreking met de fotograaf!!!Zijn jullie ook zo zenwuachtig?Liesbeth
ik trouw ook de 19de in roeselare. wat wordt het spannend!! de zenuwen gieren al door het lijf!! nog veel kleine dingen te doen en de stress is hoog momenteel!! ik verlang echt tot de 19de dat alles in orde is en ik alles van mij kan afzetten en genieten van mijn dag. nog 18 dagen!!!!
P.s. vrijdag vrijgezellenavond, mijn ventje al een paar weken terug
Wij trouwen in Wingene (wet) en dan viering in onze feestzaal in Oedelem. We moeten nog de misboekjes afdrukken en kopiëren en cadeautjes zoeken voor de getuigen. Dat is het zowat denk ik... Zenuwen beginnen toch soms serieus de kop op te steken... Maar alles zal wel goed komen zeker...Nu nog hopen op mooi weer. Veel succes nog allemaal!
Hallo,Wij trouwen ook op 19/9 en ik heb mijn vrijgezellen al achter de rug. het was echt een gezellige dag. Eerst met al de vriendinnen een privé les Zumba gehad (gelukkig was het super mooi weer), dan gaan eten, en daarna met zn allen gaan bowlen. Daarna zijn we samengekomen met de mannen in heist op den berg. Op tijd naar huis gegaan, maar helemaal voldaan :-)Ik heb het gevoel dat ik iets groot vergeten ben voor de trouw:-) Dus ja, wel wat stress! Wij moeten nog de laatste hand leggen aan de ceremonie, cadeautjes voor de kindjes zoeken en voor de getuigen en ouders.Wat hebben jullie als cadeau voor de getuigen?xxx
Hey,wij trouwen ook de 19e en we hebben ook dit weekend onze vrijgezellen...Mijn zus en vriendinnen hebben er zo veel tijd in gestoken dat ik er 1000% zeker van ben dat het super gaat worden !!Voor de trouw zelf moeten we nog wat details afwerken : misboekjes drukken en binden, menu's laten drukken, cadeau kindjes kerk inpakken, naamkaartjes maken en schrijven, gastenboek zoeken (;-().Denk dat dat het zowat zal zijn...Geniet van je vrijgezellen en trouw !!Groetjes