Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jagré trouwkleed

8-10-2005 11:53:31
hallo iedereen,

ben gisteren naar de trouwbeurs in Antwerpen geweest en nu weet ik het zeker. Ik wil een trouwkleed van Jagré. Ik zou volgende zaterdag een kijkje gaan nemen spannend.
Wie heeft al ervaringen met Jagré
dadakes

Barbara
27-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 432

Nathalie
17-12-2005
 Meld misbruik8-10-2005 13:38:10

Hallo Barbara,

Ik was ook gisteren op de beurs in Antwerpen!!!! Wij trouwen volgende week en waren hier gewoon ter 'ontspanning'. Ook wij hebben onze bloemen bij Seniflorum besteld en ik wou nu toch hun werkjes in't echt eens zien. De modeshow vond ik niet echt de moeite, maar er waren wel veel standen. Ik ben bij Jagré niet geweest (wel bij Le Chapeau)maar weet ondertussen wel dat ze er heel vriendelijk zijn. Ze hebben ook een heel uitgebreid gamma van kledij. Op hun stand stonden links jurken van Ian Stuart, die zijn wel heel duur, tot 3.000 EUR. En dan rechts op hun stand stonden veel goedkopere merken, jurken van rond de 600-800 EUR. Ik was eerst bij Le Chapeau geweest en heb daar direct mijn gedacht gevonden en ben dus niet meer bij Jagré geweest. Bij Jagré hebben ze wel heel veel merken en hun suitekledij is ook niet echt duur (300 - 500 EUR).

Groetjes,
Nathalieken

Wendy
12-8-2005
 Meld misbruik11-10-2005 10:17:45

Hoi

Mijn trouwkleed kwam ook van bij Jagré, had ook hun kleedjes op een trouwbeurs gezien. Ik ben daar heel tevreden over. Ik ben 2 x gaan kijken en de 2de keer heb ik mijn keuze gemaakt. Je mag zelf jurken uitkiezen, zoveel als je wilt, en die mag je dan allemaal passen. Toen ik de 2de keer terugging twijfelde ik enorm tussen 2 jurken. Heb die wel 10x aangehad en dat was ook totaal geen probleem. Ik krijg alle tijd om te beslissen. Mocht zelfs nog eens terugkomen en er een paar nachten over slapen als ik wou.

De retouches waren ook heel goed in orde zodat ik op onze trouwdag alleen maar kon stralen in mijn kleed. Had spijt dat ik het uit moest doen en zou het zo graag nog eens aandoen nu.

De prijzen zijn inderdaad heel uiteenlopend. Mijn jurk heeft in totaal, met retouches, iets van een € 950 gekost.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...