Terug naar overzicht
een vriendin van mij trouwt daar ook en ik hoorde dat ze in alles zelf moet voorzien of ervoor betalen, ze vragen zelf geld voor een kandelaar op tafel te zetten en de menu kunnen ze op voorhand nie proeven, da kan ik echt nie begrijpen!! Bij ons zit de decoratie en alles in de zaal inbegrepen
Ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar heb ook al vrij veel negatieve reacties gehoord. Mijn nicht haar vader heeft zijn trouwfeest daar gedaan en het eten was blijkbaar niet lekker en koud...?Dorien 09.07.10
Wij hebben de zaal ook bezocht omdat deze vlakbij ons huis is en het toch wel een prachtige zaal is.We hebben geen optie genomen omdat we op een zaterdag trouwen en je dan minstens 120personen voor diner moet hebben, anders moet je feest doorgaan in het restaurant. Bovendien vond ik inderdaad dat ze veel dingen extra aanrekenen: huur zaal, decoratie,...Naar mijn persoonlijke mening heb ik dan toch wel andere zalen in de buurt bezocht die zeker niet duurder waren voor hetzelfde. Als je een zaal in de omgeving van Aarschot zoekt, moet je zeker deze eens een bezoekje brengen:Lindenhof BaalHof ter Venne LangdorpKasteel van Nieuwland
ik ben ook van de streek en ik vrees ook beetje dat ik alleen nog maar negatieve reacties gehoord heb. Die zaal wordt precies nooit genomen door mensen van bij ons in de buurt omwille van die reacties... Ben er zelf ook ooit naar een trouwfeest geweest en was minibuffetje en toen ben ik daarna naar de frituur gereden, maar dat was wel al lang geleden. Die reacties niet echter...Maar als jij er een goed gevoel bij hebt én alles op voorhand bespreekt, waarom dan niet hé?Valerie60 dagen getrouwd
hallo,wij trouwen op 27 augustus 2010 en hebben onze feest bij schuttersveste vastgelegd omdat ik er 2 maal naar een huwelijk ben geweest en deze waren steeds dik inorde dus hebben wij er toch vertrouwen in!groetjes cindy