Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mooie stoelen gezocht, goud met fluweel

1-9-2009 22:14:46
Enkele maanden geleden maakten wij voor een Afrikaans huweljik in Rotterdam een decor met ballons. Er waren voor het bruidspaar 2 roodfluweel met gouden stoelen gehuurd. In deze cultuur is dit gebruikelijk dat het paar tijdens het huwelijk op een soort van troon zit. Ik zoek nu voor iemand soortgelijke stoelen, bij voorkeur te huur. Is er in Belgie ook zo'n stoelen zaak? liefst regio antwerpen, bedankt, wouter

wouter

Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 762

tami
26-6-2010
 Meld misbruik2-9-2009 22:48:37

Wouter,

misschien is het makkelijker om dit even te vragen bij een theater -Bourlaschouwburg bv.- (waar je zulke stoelen kan vinden, bedoel ik). Zij hebben dat ook vaak nodig dus denk ik wel dat er ergens een zaak is waar je ze kan huren, alleen weet ik helaas niet wààr.

Veel sukses !
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...