Terug naar overzicht
Hallo Evi, Wij zijn gisteren naar de beurs geweest en als je alles al gepland hebt, dan is het echt de moeite niet. De stand van Wim Meeussen is niet zo groot, hij heeft wel heel veel trouwringen mee. Onze ringen komen ook van bij hem. Een trouwring (één) heb je al voor 300 EUR. Naargelang de dikte en de steentjes gaat de prijs omhoog. We hebben voor de onze samen 900 EUR betaald (bij mij zitten er wel twee steentjes in een kleintje en een grote). Groetjes, Nathalieken
Hoi Evi,zoals Nathalie hier zegt is het niet de moeite om ernaartoe te gaan als je alles al hebt geregeld. Het is dan misschien beter even een afspraak te maken bij Wim Meeussen en bij hem in het atelier eens alles rustig te bespreken.Groetjes,Phyllis
Ik vind persoonlijk de inkom die je moet betalen redelijk hoog (ik denk toch een 10 euro per persoon), om alleen naar ringen te gaan kijken... natuurlijk is de sfeer ook altijd leuk, maar je bent eigenlijk veel geld kwijt als je al specifiek weet dat je die ringen zo mooi vindt!! Dan ga je toch gewoon bij hem kijken??
hey ik ben vandaag geweest naar de trouwbeurs, en wij zijn ook al redelijk ver is onze voorbereiding. Maar het loont toch eens de moeite waard om er eens rond te lopen. Ingang is echt niet duur (10€)en vriendelijke mensen aan de standen (verkopers) maar het was een leuke namiddag daar in de trouwbeurs.
Wat wij ondervonden op trouwbeurzen die we bezochten:Dure ingangsprijzen.Daarbij nog eens parkeerplaats betalen.Als je dan met je ouders en toekomstige schoonouders gaat kijken,weet je al hoeveel het allemaal kost.En wees maar gerust dat de standhouders hun prijzen ook niet van de goedkoopste zijn.Zij moeten namelijk hun onkosten doorberekenen aan hun klanten.Waarom zoek u niet op het Internet?Wij vonden op deze manier onze fotograaf,en onze videograaf.Kwestie van een beetje te surfen,en veel geld besparen.Wij trouwen in oktober en bij ons komen mensen filmen uit Denderleeuw.Lang gezocht en toch gevonden.Eerlijke voorwaarden en toch niet duur.Bezoek hun site eens,en je zal alles beter begrijpen.www.videomanie.be Vriendelijke groeten,Antoon
Bedankt voor de tip Antoon, Denderleeuw is erg kortbij voor ons.Ik surf eens naar videomanie!xxx
Beste antoon,ik heb ook net gemaild naar videomanie, maar kan al enig idee geven van de prijs? zo ongeveer, dat ik toch al een richtprijs heb.voor de ene is 1000 euro misschien weinig, maar voor de andere wel superveel
Hoi EvyIk ben zaterdag naar de beurs geweest en het was wel goed maar.. wij hebben ook al alles bijne geregeld en dan is de inkom dus wel duur (10 euro) en als je de ringen van Wim Meeeusen mooi vind (wat wij ook vinden) plan dan een daguitstap naar Antwerpen op een zaterdag en ga is langs zijn atelier - winkel. Wij hebben dat ook gedaan. Heel lieve mensen, je mag kiezen zoveel je wilt en keuze in overvloed en je hebt inspraak in wat je wil. Echt de moeite en geld besparend door gewoon te gaan kijken. Moet je doen.Doei Ilse 22/7/2006