Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijkslamp

2-9-2009 9:45:54
Hey,

Wij trouwen op 19 september en we hebben nog altijd geen huwelijkskaars, de pastoor heeft wel liever dat we een olielamp of zo gebruiken (omdat een kaars kan opbranden en liefde niet...).
Maar ik heb geen idee waar we zo'n lamp kunnen halen en zeker niet in nog zo'n korte tijd.

Weet er iemand raad?
Alvast bedankt.

Tracy
19-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1267

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik2-9-2009 10:48:45

je moet eens gaan kijken bij Timigrie (website www.timigrie.be ) onze pastoor (nonkel van mijn toekomstige) zal daar voor ons een kaars gaan kopen.
groetjes

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik2-9-2009 11:20:24

Hey,

wij hebben de onze ook bij timigrie besteld, en nog niet zo lang geleden.
Zijn idd olielampen en echt wel mooi hoor.
Wij trouwen ook de 19e en heb ze vorige week besteld en ze zal de 8e klaar zijn.
Die mevrouw zei wel dat ze 1 keer per maand bakken en dat dat nu was...
Bellen is de boodschap, misschien willen ze nog iets doen.
Groetjes

jessica
29-8-2009
 Meld misbruik2-9-2009 13:33:03

Hey, bij Paris xl verkopen ze ook olielampen, Lampe berger. (is wel geparfumeerd) maar heel mooie die je als decoratie kan plaatsen,...

Tracy
19-9-2009
 Meld misbruik2-9-2009 14:26:05

bedankt Sofie voor de reactie, we hebben gebeld naar timigrie maar we zijn helaas te laat :'( jammer.
Nog andere ideeën??

Windy
19-9-2009
 Meld misbruik2-9-2009 16:37:36

Hey Tracy,

Wij hebben een gewone huwelijkskaars, maar i.p.v. een lont bovenaan is er plaats om een theelichtje in te plaatsen, zo zal onze kaars eveneens niet opbranden. Dit is misschien ook een oplossing? Wij hebben ze besteld bij de kaarsengieterij in Brugge, je kan ook online bestellen www.dekaarsengieterij.be . De leveringstijd is normaal een 3-tal weken, maar als je eens belt kunnen ze misschien voor jou een uitzondering maken?

groetjes,
Windy
19/09/2009

ilse
21-3-2009
 Meld misbruik2-9-2009 17:33:04

wij hebben ook een kaars maar met theelichtje in dus kan je blijven gebruiken; besteld bij acanthus in Zandhoven.veel keuze en snelle correcte levering
groetjes ilse

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info